loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 156 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
اهنگ اسمونو پيدا کردم از امير زماني

خلاصه اي از مطلب :

اهنگ اسمونو پيدا کردم از امير زماني


ادامه اين مطلب : ندارد



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




دانلود آهنگ جديد امير يگانه به نام عاشقترم نکن

ترانه و آهنگ : امير يگانه ، تنظيم : زانيار و امير ميلاد ، ميکس و مستر : سيروان خسروي ... ديونه چرا بازي کني با دلي که داغونه ... آسمونه هر روزم ابر و بارونهعشق تو اينجا مي مونه ... سرانجام در مرداد ?? آلبوم که به “ بي تا بي ” تغيير نام پيدا کرد مجوز گرفت و .... دانلود آهنگ جديد امير عظيمي به نام بانو · دانلود آهنگ زيباي عليرضا و حميدرضا به نام ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد محسن چاوشي به نام دوست داشتم

18 سپتامبر 2013 ... امير تتلو انرژي هسته اي. امير تتلو .... حواسم نبود که به تو فکر کردن خود آسمونه. خود آسمونه ..... هيچ جمله اي پيدا نميکنم بهت بگم که چقدر عاشقصداتم.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم جديد مهدي احمدوند با نام خونه ي غرور

امير تتلو. انرژي هسته اي. محمدرضا هدايتي دلبسته. محمدرضا هدايتي. دلبسته .... من بي ستارگيمو به آسمون نمي گم ... انقدر دنبال تو هي گشتم تا که تو رو پيدا کردم

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ محسن يگانه به نام سکوت | - کافه صدا

دانلود آهنگ محسن يگانه به نام سکوت اين آهنگ از آلبوم رگ خواب ميباشد ترانه و ... آسمونو بي تو خط خطي کردم ... Amir مي‌گه: ... جستجو کردم فقط اين کلمه رو پيدا کردم.

آدرس : کليک کنيد
بهترين ها

پيانو : امير عظيمي ترجمه : احمد شاملو ... 24 تير 1394 14:13. شرکت منتشر کننده : بنيامين موزيک ... ممنون از دوست گرامي،امير عزيز بابت ساخت قالب جديد وبلاگ. دوستان .... بيا آسمونو به دستم بده يه عمري به ... يکي بهتر از منو پيدا کني کجا بودي تو ...

آدرس : کليک کنيد
آهنگهاي احساسي

"آخرين آهنگي که روي وبلاگ قرار ميگيره بعنوان موزيک آنلاين وبلاگ ... آهنگ دو راهي امير عظيمي. آهنگ فوق .... يه بار آسمونو بيارم تو خونه .... معلومه بهش احساس پيدا کردي.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد احمد سعيدي نازنين

دانلود آهنگ جديد احمد سعيدي نازنين دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيبا از احمد ... ها مراجعه کنيد تا هزينه گزاف و مدت زماني که در آنجا صرف ميشود رو ملاحظه فرماييد ... شابلون از نسخه قديمي به 7 شابلون افزايش پيدا کرده به اضافه 2400 عدد نگين و قم نگين زن ... قد خداي آسمون من تورو دوست دارم ??? ... که اين ترانه ي قشنگو به تو هديه کردم ???

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد مرتضي پاشايي به نام من اونيم که

10 مارس 2014 ... ترانه: مهرازد امير خاني / آهنگ: مرتضي پاشايي ... صدام که سر به آسمون کشيد دلاي عاشق و به اين جنون کشيد .... خب شوخي کردم. ..... دانلود سريال پيدا و پنهان ... دانلود آهنگ جديد حامد زماني به نام ماه تو · دانلود انيميشن Tom and Jerry: Blast Off ...

آدرس : کليک کنيد
متن آهنگ انرژي هسته اي امير تتلو - تکست آهنگـــــــ

Lyrics Music Energy Hasteei Amir Tataloo ... مثل ابر که سقف واسه ي آسمون و بارون. اگه رعد و برق نبود ميکردن آسمونو داغون ... يه اشتباه پيدا کردم گفتم بگم.

آدرس : کليک کنيد
موزيک ويديو جديد امير تتلو به نام انرژي هسته اي - دانلود آهنگ جديد

12 جولاي 2015 ... موزيک ويديو جديد و بسيار زيباي امير تتلو به نام انرژي هسته اي ... بارونو پاکي از آسمونه , اما طوفانو رعدو برق و تگرگم واسه اونه ... اهنگ خوبه مثل هميشه ولي لازم نيست منت کشي کني از بعضيا ... امير خان :واژه ها در مقابل تو کوچيکن و کلمه اي پيدا نميکنم که ازت تشکر کنم . .... دانلود آهنگ جديد حامد زماني به نام ماه تو.

آدرس : کليک کنيد
درخواست آهنگ | ناکامان | دانلود آهنگ غمگين قديمي و جديد

مرسي از سايت خوبتون ايشالا دفعه بعد که بازديد کردم اين اهنگو واسم پيدا کرده باشيد. ... لينک دانلود آهنگ به تو رسيدن از امير زماني. پاسخ دادن. امير :گفت. بهمن ??, ???? .... سلام خسته نباشيد اهنگ تو رفتي و تو اسمون ستاره ي سهيل شدي رو ميخواستم .

آدرس : کليک کنيد
Amir Maleki - Google+

Amir Maleki - Art, Music, literature, Photography, Design, and the most important of ... شايد نخواي يا نتوني منجم بشي، ولي هميشه مي‌توني وقتهايي که غمگيني به آسمون نگاه کني و ببيني ... پيدا کردن دوست خوب خيلي هم آسون نيست اما اگه دوست خوبي باشي؛ دير يا زود چند تا .... It was my first time there, and it was a great atmosphere.

آدرس : کليک کنيد
تکست آهنگ هاي جديد ايراني - ايران ترانه

سفر کردم که يابم بلکه،يارم را نجُستم يار و گم کردم،ديارم را از اون روزي که من،بار ... متن آهنگ انرژي هسته اي امير تتلو امير تتلو اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه ... دارم گم ميشم توي روياي تو خودم رو ميخوام با تو پيدا کنم حضورت رو يه آن نشونم بده که اين آن رو عمري تماشا کنم زمين گيرتم اوج پرواز من بيا آسمونو به د. .... امير عظيمي

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم مهدي احمدوند به نام خونه غرور / همراه متن

7 مارس 2015 ... ترانه : مهدي احمدوند و شهرام جليلي – آهنگ : مهدي احمدوند و سامان جليلي. تنظيم : مهدي ... متن آهنگ دوست دارم مهدي احمدوند. تو اونور ... من بي ستارگيم و به آسمون نمي گم احساس من ... انقدر دنبال تو هي گشتم تا که تو رو پيدا کردم انقدر تو رو .... دانلود آهنگ جديد حامد زماني بنام ماه تو ... دانلود آلبوم جديد امير عباس گلاب بنام ستايش.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد بابک جهانبخش به نام سکوت

1 جولاي 2015 ... دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيباي بابک جهانبخش به نام سکوت متن آهنگ سکوت ... خودم رو ميخام با تو پيدا کنم ... بيا آسمونو به دستم بده ... دانلود آهنگ جديد بابک جهانبخش فراموش کردم ... آهنگ هاي بهنام علمشاهي · آهنگ هاي حامد زماني · آهنگ هاي حامد پهلان · آهنگ هاي حميد ... دانلود آهنگ جديد امير تتلو به نام ميدوني چي دوست دارم ...

آدرس : کليک کنيد
امين رستمي : ? | - Download - Music - Bia2Music

صاحبان اثر در صورت نارضايتي ميتوانند درخواست حذف آلبوم يا آهنگ را ارسال نمايند ... خواستم صدامو نشنوي صدا کني اسمم و ... مثل تو رو کجاي دنيا مي شه پيدا کرد عشقم ... آسمون دوتا چشم بي گناه تو رو مي خوام ... تنظيم : امير سرگزي و مسيح حميدي ... شهاب رمضان : بارون بمب · ماهان بهرام خان : روزها شبها · حامد زماني : ماه تو · مرتضي پاشايي ...

آدرس : کليک کنيد
متن آهنگ انرژي هسته اي امير تتلو - تکست آهنگـــــــ

Lyrics Music Energy Hasteei Amir Tataloo ... مثل ابر که سقف واسه ي آسمون و بارون. اگه رعد و برق نبود ميکردن آسمونو داغون ... يه اشتباه پيدا کردم گفتم بگم.

آدرس : کليک کنيد
موزيک ويديو جديد امير تتلو به نام انرژي هسته اي - دانلود آهنگ جديد

12 جولاي 2015 ... موزيک ويديو جديد و بسيار زيباي امير تتلو به نام انرژي هسته اي ... بارونو پاکي از آسمونه , اما طوفانو رعدو برق و تگرگم واسه اونه ... اهنگ خوبه مثل هميشه ولي لازم نيست منت کشي کني از بعضيا ... امير خان :واژه ها در مقابل تو کوچيکن و کلمه اي پيدا نميکنم که ازت تشکر کنم . .... دانلود آهنگ جديد حامد زماني به نام ماه تو.

آدرس : کليک کنيد
درخواست آهنگ | ناکامان | دانلود آهنگ غمگين قديمي و جديد

مرسي از سايت خوبتون ايشالا دفعه بعد که بازديد کردم اين اهنگو واسم پيدا کرده باشيد. ... لينک دانلود آهنگ به تو رسيدن از امير زماني. پاسخ دادن. امير :گفت. بهمن ??, ???? .... سلام خسته نباشيد اهنگ تو رفتي و تو اسمون ستاره ي سهيل شدي رو ميخواستم .

آدرس : کليک کنيد
Amir Maleki - Google+

Amir Maleki - Art, Music, literature, Photography, Design, and the most important of ... شايد نخواي يا نتوني منجم بشي، ولي هميشه مي‌توني وقتهايي که غمگيني به آسمون نگاه کني و ببيني ... پيدا کردن دوست خوب خيلي هم آسون نيست اما اگه دوست خوبي باشي؛ دير يا زود چند تا .... It was my first time there, and it was a great atmosphere.

آدرس : کليک کنيد
تکست آهنگ هاي جديد ايراني - ايران ترانه

سفر کردم که يابم بلکه،يارم را نجُستم يار و گم کردم،ديارم را از اون روزي که من،بار ... متن آهنگ انرژي هسته اي امير تتلو امير تتلو اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه ... دارم گم ميشم توي روياي تو خودم رو ميخوام با تو پيدا کنم حضورت رو يه آن نشونم بده که اين آن رو عمري تماشا کنم زمين گيرتم اوج پرواز من بيا آسمونو به د. .... امير عظيمي

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم مهدي احمدوند به نام خونه غرور / همراه متن

7 مارس 2015 ... ترانه : مهدي احمدوند و شهرام جليلي – آهنگ : مهدي احمدوند و سامان جليلي. تنظيم : مهدي ... متن آهنگ دوست دارم مهدي احمدوند. تو اونور ... من بي ستارگيم و به آسمون نمي گم احساس من ... انقدر دنبال تو هي گشتم تا که تو رو پيدا کردم انقدر تو رو .... دانلود آهنگ جديد حامد زماني بنام ماه تو ... دانلود آلبوم جديد امير عباس گلاب بنام ستايش.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد بابک جهانبخش به نام سکوت

1 جولاي 2015 ... دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيباي بابک جهانبخش به نام سکوت متن آهنگ سکوت ... خودم رو ميخام با تو پيدا کنم ... بيا آسمونو به دستم بده ... دانلود آهنگ جديد بابک جهانبخش فراموش کردم ... آهنگ هاي بهنام علمشاهي · آهنگ هاي حامد زماني · آهنگ هاي حامد پهلان · آهنگ هاي حميد ... دانلود آهنگ جديد امير تتلو به نام ميدوني چي دوست دارم ...

آدرس : کليک کنيد
امين رستمي : ? | - Download - Music - Bia2Music

صاحبان اثر در صورت نارضايتي ميتوانند درخواست حذف آلبوم يا آهنگ را ارسال نمايند ... خواستم صدامو نشنوي صدا کني اسمم و ... مثل تو رو کجاي دنيا مي شه پيدا کرد عشقم ... آسمون دوتا چشم بي گناه تو رو مي خوام ... تنظيم : امير سرگزي و مسيح حميدي ... شهاب رمضان : بارون بمب · ماهان بهرام خان : روزها شبها · حامد زماني : ماه تو · مرتضي پاشايي ...

آدرس : کليک کنيد
متن آهنگ انرژي هسته اي امير تتلو - تکست آهنگـــــــ

Lyrics Music Energy Hasteei Amir Tataloo ... مثل ابر که سقف واسه ي آسمون و بارون. اگه رعد و برق نبود ميکردن آسمونو داغون ... يه اشتباه پيدا کردم گفتم بگم.

آدرس : کليک کنيد
موزيک ويديو جديد امير تتلو به نام انرژي هسته اي - دانلود آهنگ جديد

12 جولاي 2015 ... موزيک ويديو جديد و بسيار زيباي امير تتلو به نام انرژي هسته اي ... بارونو پاکي از آسمونه , اما طوفانو رعدو برق و تگرگم واسه اونه ... اهنگ خوبه مثل هميشه ولي لازم نيست منت کشي کني از بعضيا ... امير خان :واژه ها در مقابل تو کوچيکن و کلمه اي پيدا نميکنم که ازت تشکر کنم . .... دانلود آهنگ جديد حامد زماني به نام ماه تو.

آدرس : کليک کنيد
درخواست آهنگ | ناکامان | دانلود آهنگ غمگين قديمي و جديد

مرسي از سايت خوبتون ايشالا دفعه بعد که بازديد کردم اين اهنگو واسم پيدا کرده باشيد. ... لينک دانلود آهنگ به تو رسيدن از امير زماني. پاسخ دادن. امير :گفت. بهمن ??, ???? .... سلام خسته نباشيد اهنگ تو رفتي و تو اسمون ستاره ي سهيل شدي رو ميخواستم .

آدرس : کليک کنيد
Amir Maleki - Google+

Amir Maleki - Art, Music, literature, Photography, Design, and the most important of ... شايد نخواي يا نتوني منجم بشي، ولي هميشه مي‌توني وقتهايي که غمگيني به آسمون نگاه کني و ببيني ... پيدا کردن دوست خوب خيلي هم آسون نيست اما اگه دوست خوبي باشي؛ دير يا زود چند تا .... It was my first time there, and it was a great atmosphere.

آدرس : کليک کنيد
تکست آهنگ هاي جديد ايراني - ايران ترانه

سفر کردم که يابم بلکه،يارم را نجُستم يار و گم کردم،ديارم را از اون روزي که من،بار ... متن آهنگ انرژي هسته اي امير تتلو امير تتلو اگه بده واسه تو هم بده اگه خوبه واسه همه ... دارم گم ميشم توي روياي تو خودم رو ميخوام با تو پيدا کنم حضورت رو يه آن نشونم بده که اين آن رو عمري تماشا کنم زمين گيرتم اوج پرواز من بيا آسمونو به د. .... امير عظيمي

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم مهدي احمدوند به نام خونه غرور / همراه متن

7 مارس 2015 ... ترانه : مهدي احمدوند و شهرام جليلي – آهنگ : مهدي احمدوند و سامان جليلي. تنظيم : مهدي ... متن آهنگ دوست دارم مهدي احمدوند. تو اونور ... من بي ستارگيم و به آسمون نمي گم احساس من ... انقدر دنبال تو هي گشتم تا که تو رو پيدا کردم انقدر تو رو .... دانلود آهنگ جديد حامد زماني بنام ماه تو ... دانلود آلبوم جديد امير عباس گلاب بنام ستايش.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد بابک جهانبخش به نام سکوت

1 جولاي 2015 ... دانلود آهنگ جديد و فوق العاده زيباي بابک جهانبخش به نام سکوت متن آهنگ سکوت ... خودم رو ميخام با تو پيدا کنم ... بيا آسمونو به دستم بده ... دانلود آهنگ جديد بابک جهانبخش فراموش کردم ... آهنگ هاي بهنام علمشاهي · آهنگ هاي حامد زماني · آهنگ هاي حامد پهلان · آهنگ هاي حميد ... دانلود آهنگ جديد امير تتلو به نام ميدوني چي دوست دارم ...

آدرس : کليک کنيد
امين رستمي : ? | - Download - Music - Bia2Music

صاحبان اثر در صورت نارضايتي ميتوانند درخواست حذف آلبوم يا آهنگ را ارسال نمايند ... خواستم صدامو نشنوي صدا کني اسمم و ... مثل تو رو کجاي دنيا مي شه پيدا کرد عشقم ... آسمون دوتا چشم بي گناه تو رو مي خوام ... تنظيم : امير سرگزي و مسيح حميدي ... شهاب رمضان : بارون بمب · ماهان بهرام خان : روزها شبها · حامد زماني : ماه تو · مرتضي پاشايي ...

آدرس : کليک کنيد
نوستالژيک ترين موزيک ها | نوستالژيک تي وي | تماشاي آنلاين+دانلود ...

12 مه 2013 ... توجه : آهنگهاي جديد به بالاي ليست اضافه ميشه – به ستاره هاي هر موزيک توجه کنيد .... ترانه زيباي سريال عيد امسال ، امير حسين مدرس و مهران زاهدي ** ...... آقا من ازت خيلي ممنونم چراکه نوستالوزيک ترين آهنگم و پيدا کردم تو سايتتون. ..... خالي هستند ونه تنها فيلم هاي هندي بلکه فيلم ها ي خارجي قديمي و زماني که شما و نسل ما ...

آدرس : کليک کنيد
حامد زماني » دانلود آهنگ و نماهنگ ماه نيزه ها

31 ا کتبر 2014 ... چقده بگم آقا هواتو کردم،کاش بيام به کربلاتو برنگردم ... نواي صداي بي صداها و حاج رضا هلالي عزيز بغضم ترکيد خيلي حال قشنگي پيدا کردم. ...... که مناسب مراسم شيرخوارگان حسيني بود و يا دلتنگ- زينت آسمون و ماه نيزه ها. ... چندتا کار اولي که با حامد تنظيم کردي شايد کسي فکرشو نميکرد امير بمونه و بمونه و بمونه.

آدرس : کليک کنيد
ري- آهنگ بختياري ...هم درنگ -عکس بختيا

مرد جواني که همراهش بود سطل آب را برداشت و با غر ولند شروع کرد به تميز کردن ! ... بدون کفش و با جوراب در پياده رو مي رفتند با آهنگ گفت : بيَو به کولُم پات پتيه ! ..... كجا رفته اورا غيب زده،در جستجوي خدابس بودند اما ردي هم از ما را پيدا نكردند . ... در آن زمان امير بهمن خان صمصام حكومت وقت ايل بختياري بود و از قضيه كاملا اطلاع داشت.

آدرس : کليک کنيد
قطعه «دوست دارم زندگي رو - سايت خبري - تحليلي موسيقي ما

19 مه 2013 ... او تک آهنگ جديد و زيبايي منتشر کرده که در ادامه مي توانيد از موسيقي ما دانلود ... هر چي که تو زمين و آسمونه بهم انگيزه ميده ... قطعه «عاشقترم نکن» با صداي «امير يگانه» و تنظيم «زانيار خسروي» ... هستيد که متن ترانرو زماني زيبا ميبينيد که از آه و غم و غصه بگه و اهنگي که از .... يه بار خودت نيگا کني ي فهمي چي ميگم.

آدرس : کليک کنيد
ترانه فا: دانلود آهنگ جديد

دانلود آهنگ جديد , دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني با لينک مستقيم , دانلود آهنگ ... شاهگوش · شب هاي برره · شمعدوني · شوخي کردم. ط ... پنج کيلومتر تا بهشت · پژمان · پيامک از ديار باقي · پيدا و پنهان · پيله هاي پرواز ... ( گيتار : کيان زماني / طراحي عکس : محمود آرمان ) .... ( ترانه سرا: معصومه رضايي زاده / آهنگساز و تنظيم کننده: امير سينکي ).

آدرس : کليک کنيد
Ahmad Azad - Meykhaneh | احمد آزاد - ميخونه - YouTube

Apr 19, 2010 ... احمد آزاد - ترانه بسيار زيبا وقتي عزيزي ميره از دستمون وقتي بلا ميباره از آسمون وقتي آدم رونده ميشه از خونه چاره اي نيست جز گوشه ميخونه اونوقت آدم ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود اهنگ زير آسمون رنگي - مطلب کده

آهنگ براي دهه فجر, آهنگ جديد حامد زماني براي دهه فجر, آهنگ جديد حامد زماني دهه فجر, آهنگ حامد زماني به مناسبت دهه فجر, ... ادامه مطلب دانلود آهنگ جديد امير تتلو و اردلان طعمه تتل بيچاره .... زيبا و پر احساس مازيار را برايتان به نام تيم عاشق را امده نموديم که مي تونيد گوش دهيد و ارامش پيدا کنيد. ... اگه از ته دل سلام بدي انگار آقا (ع) را زيارت کردي

آدرس : کليک کنيد
دانلود نواهاي بسيارکمياب محرم | مهدي بيا

15 آگوست 2008 ... نوحه بسيار زيباي توي آسمون قلبم يه ستاره مونده تنها، ميردامادي .... امير شيرواني Iran (ISLAMIC Republic Of) ... تازه سايتتون را پيدا کردم هر شب ميرم تو سايت دانلود مي کنم .... بوديد و با آهنگ ديگري تلفيق کرده بوديدکه هرچه تلاش کردم نتوانستم بگيرم محبت کنيد و اين فايل را براي دانلود بصورت مجزا بگذاريد.

آدرس : کليک کنيد
نوستالژيک ترين موزيک ها | نوستالژيک تي وي | تماشاي آنلاين+دانلود ...

12 مه 2013 ... توجه : آهنگهاي جديد به بالاي ليست اضافه ميشه – به ستاره هاي هر موزيک توجه کنيد .... ترانه زيباي سريال عيد امسال ، امير حسين مدرس و مهران زاهدي ** ...... آقا من ازت خيلي ممنونم چراکه نوستالوزيک ترين آهنگم و پيدا کردم تو سايتتون. ..... خالي هستند ونه تنها فيلم هاي هندي بلکه فيلم ها ي خارجي قديمي و زماني که شما و نسل ما ...

آدرس : کليک کنيد
حامد زماني » دانلود آهنگ و نماهنگ ماه نيزه ها

31 ا کتبر 2014 ... چقده بگم آقا هواتو کردم،کاش بيام به کربلاتو برنگردم ... نواي صداي بي صداها و حاج رضا هلالي عزيز بغضم ترکيد خيلي حال قشنگي پيدا کردم. ...... که مناسب مراسم شيرخوارگان حسيني بود و يا دلتنگ- زينت آسمون و ماه نيزه ها. ... چندتا کار اولي که با حامد تنظيم کردي شايد کسي فکرشو نميکرد امير بمونه و بمونه و بمونه.

آدرس : کليک کنيد
ري- آهنگ بختياري ...هم درنگ -عکس بختيا

مرد جواني که همراهش بود سطل آب را برداشت و با غر ولند شروع کرد به تميز کردن ! ... بدون کفش و با جوراب در پياده رو مي رفتند با آهنگ گفت : بيَو به کولُم پات پتيه ! ..... كجا رفته اورا غيب زده،در جستجوي خدابس بودند اما ردي هم از ما را پيدا نكردند . ... در آن زمان امير بهمن خان صمصام حكومت وقت ايل بختياري بود و از قضيه كاملا اطلاع داشت.

آدرس : کليک کنيد
قطعه «دوست دارم زندگي رو - سايت خبري - تحليلي موسيقي ما

19 مه 2013 ... او تک آهنگ جديد و زيبايي منتشر کرده که در ادامه مي توانيد از موسيقي ما دانلود ... هر چي که تو زمين و آسمونه بهم انگيزه ميده ... قطعه «عاشقترم نکن» با صداي «امير يگانه» و تنظيم «زانيار خسروي» ... هستيد که متن ترانرو زماني زيبا ميبينيد که از آه و غم و غصه بگه و اهنگي که از .... يه بار خودت نيگا کني ي فهمي چي ميگم.

آدرس : کليک کنيد
ترانه فا: دانلود آهنگ جديد

دانلود آهنگ جديد , دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني با لينک مستقيم , دانلود آهنگ ... شاهگوش · شب هاي برره · شمعدوني · شوخي کردم. ط ... پنج کيلومتر تا بهشت · پژمان · پيامک از ديار باقي · پيدا و پنهان · پيله هاي پرواز ... ( گيتار : کيان زماني / طراحي عکس : محمود آرمان ) .... ( ترانه سرا: معصومه رضايي زاده / آهنگساز و تنظيم کننده: امير سينکي ).

آدرس : کليک کنيد
Ahmad Azad - Meykhaneh | احمد آزاد - ميخونه - YouTube

Apr 19, 2010 ... احمد آزاد - ترانه بسيار زيبا وقتي عزيزي ميره از دستمون وقتي بلا ميباره از آسمون وقتي آدم رونده ميشه از خونه چاره اي نيست جز گوشه ميخونه اونوقت آدم ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود اهنگ زير آسمون رنگي - مطلب کده

آهنگ براي دهه فجر, آهنگ جديد حامد زماني براي دهه فجر, آهنگ جديد حامد زماني دهه فجر, آهنگ حامد زماني به مناسبت دهه فجر, ... ادامه مطلب دانلود آهنگ جديد امير تتلو و اردلان طعمه تتل بيچاره .... زيبا و پر احساس مازيار را برايتان به نام تيم عاشق را امده نموديم که مي تونيد گوش دهيد و ارامش پيدا کنيد. ... اگه از ته دل سلام بدي انگار آقا (ع) را زيارت کردي

آدرس : کليک کنيد
دانلود نواهاي بسيارکمياب محرم | مهدي بيا

15 آگوست 2008 ... نوحه بسيار زيباي توي آسمون قلبم يه ستاره مونده تنها، ميردامادي .... امير شيرواني Iran (ISLAMIC Republic Of) ... تازه سايتتون را پيدا کردم هر شب ميرم تو سايت دانلود مي کنم .... بوديد و با آهنگ ديگري تلفيق کرده بوديدکه هرچه تلاش کردم نتوانستم بگيرم محبت کنيد و اين فايل را براي دانلود بصورت مجزا بگذاريد.

آدرس : کليک کنيد
نوستالژيک ترين موزيک ها | نوستالژيک تي وي | تماشاي آنلاين+دانلود ...

12 مه 2013 ... توجه : آهنگهاي جديد به بالاي ليست اضافه ميشه – به ستاره هاي هر موزيک توجه کنيد .... ترانه زيباي سريال عيد امسال ، امير حسين مدرس و مهران زاهدي ** ...... آقا من ازت خيلي ممنونم چراکه نوستالوزيک ترين آهنگم و پيدا کردم تو سايتتون. ..... خالي هستند ونه تنها فيلم هاي هندي بلکه فيلم ها ي خارجي قديمي و زماني که شما و نسل ما ...

آدرس : کليک کنيد
حامد زماني » دانلود آهنگ و نماهنگ ماه نيزه ها

31 ا کتبر 2014 ... چقده بگم آقا هواتو کردم،کاش بيام به کربلاتو برنگردم ... نواي صداي بي صداها و حاج رضا هلالي عزيز بغضم ترکيد خيلي حال قشنگي پيدا کردم. ...... که مناسب مراسم شيرخوارگان حسيني بود و يا دلتنگ- زينت آسمون و ماه نيزه ها. ... چندتا کار اولي که با حامد تنظيم کردي شايد کسي فکرشو نميکرد امير بمونه و بمونه و بمونه.

آدرس : کليک کنيد
ري- آهنگ بختياري ...هم درنگ -عکس بختيا

مرد جواني که همراهش بود سطل آب را برداشت و با غر ولند شروع کرد به تميز کردن ! ... بدون کفش و با جوراب در پياده رو مي رفتند با آهنگ گفت : بيَو به کولُم پات پتيه ! ..... كجا رفته اورا غيب زده،در جستجوي خدابس بودند اما ردي هم از ما را پيدا نكردند . ... در آن زمان امير بهمن خان صمصام حكومت وقت ايل بختياري بود و از قضيه كاملا اطلاع داشت.

آدرس : کليک کنيد
قطعه «دوست دارم زندگي رو - سايت خبري - تحليلي موسيقي ما

19 مه 2013 ... او تک آهنگ جديد و زيبايي منتشر کرده که در ادامه مي توانيد از موسيقي ما دانلود ... هر چي که تو زمين و آسمونه بهم انگيزه ميده ... قطعه «عاشقترم نکن» با صداي «امير يگانه» و تنظيم «زانيار خسروي» ... هستيد که متن ترانرو زماني زيبا ميبينيد که از آه و غم و غصه بگه و اهنگي که از .... يه بار خودت نيگا کني ي فهمي چي ميگم.

آدرس : کليک کنيد
ترانه فا: دانلود آهنگ جديد

دانلود آهنگ جديد , دانلود رايگان فيلم و سريال ايراني با لينک مستقيم , دانلود آهنگ ... شاهگوش · شب هاي برره · شمعدوني · شوخي کردم. ط ... پنج کيلومتر تا بهشت · پژمان · پيامک از ديار باقي · پيدا و پنهان · پيله هاي پرواز ... ( گيتار : کيان زماني / طراحي عکس : محمود آرمان ) .... ( ترانه سرا: معصومه رضايي زاده / آهنگساز و تنظيم کننده: امير سينکي ).

آدرس : کليک کنيد
Ahmad Azad - Meykhaneh | احمد آزاد - ميخونه - YouTube

Apr 19, 2010 ... احمد آزاد - ترانه بسيار زيبا وقتي عزيزي ميره از دستمون وقتي بلا ميباره از آسمون وقتي آدم رونده ميشه از خونه چاره اي نيست جز گوشه ميخونه اونوقت آدم ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود اهنگ زير آسمون رنگي - مطلب کده

آهنگ براي دهه فجر, آهنگ جديد حامد زماني براي دهه فجر, آهنگ جديد حامد زماني دهه فجر, آهنگ حامد زماني به مناسبت دهه فجر, ... ادامه مطلب دانلود آهنگ جديد امير تتلو و اردلان طعمه تتل بيچاره .... زيبا و پر احساس مازيار را برايتان به نام تيم عاشق را امده نموديم که مي تونيد گوش دهيد و ارامش پيدا کنيد. ... اگه از ته دل سلام بدي انگار آقا (ع) را زيارت کردي

آدرس : کليک کنيد
دانلود نواهاي بسيارکمياب محرم | مهدي بيا

15 آگوست 2008 ... نوحه بسيار زيباي توي آسمون قلبم يه ستاره مونده تنها، ميردامادي .... امير شيرواني Iran (ISLAMIC Republic Of) ... تازه سايتتون را پيدا کردم هر شب ميرم تو سايت دانلود مي کنم .... بوديد و با آهنگ ديگري تلفيق کرده بوديدکه هرچه تلاش کردم نتوانستم بگيرم محبت کنيد و اين فايل را براي دانلود بصورت مجزا بگذاريد.

آدرس : کليک کنيد



اهنگ اسمونو پيدا کردم از امير زماني
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,122
  • بازدید ماه : 1,122
  • بازدید سال : 18,897
  • بازدید کلی : 181,896