loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 83 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
آرچر لول هفت

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : آرچر لول هفت



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




کلش اف کلنز|clash of clans|آرچر لول هفت

16 سپتامبر 2014 ... نيازمند آزمايشگاه لول, زمان ساخت. ?, ?, ??, ??, N/A, N/A, N/A. ?, ?, ??, ??, ??,???, ?, ?? hours. ?, ??, ??, ???, ???,???, ?, ? days. ?, ??, ??, ???, ???,???, ? ...

آدرس : کليک کنيد
لول هفت جاينت يا غول برفي - کلش باز

2 ژوئن 2015 ... جاينت لول هفت يا اسمي که من گذاشتم غول برفي! به جز بربر و آرچر تنها نيرويي که فعلا لول هفت داره جاينتِ. خود من که جاينت رو خيلي دوست دارم ...

آدرس : کليک کنيد
کلش باز

جاينت لول هفت يا اسمي که من گذاشتم غول برفي! به جز بربر و آرچر تنها نيرويي که فعلا لول هفت داره جاينتِ. خود من که جاينت رو خيلي دوست دارم مخصوصا اين غول برفي  ...

آدرس : کليک کنيد
نحوه رسيدن به ليگ قهرمانان(champion)

23 دسامبر 2014 ... مي تونين براي تون زني يکي گولم بردارين و بقيشو آرچر برداري و سه چار تا ...... سلام دوستان من لول شصت هستم با تان هال هفت من طي دو روز رسيدم به ...

آدرس : کليک کنيد
بروزترين مرجع کلش اف کلنز | clash of clans

سلام چند مپ خوب براي تان هال لول 5 براي بازي کلش اف کلنز براي شما عزيزان انتخاب .... سلام اميدوارم حالتون خوب باشه امشب يک سري مپ براي تان هال لول هفت طبق ...

آدرس : کليک کنيد
همه چيز در مورد سربازي کلش اف کلنز به نام بربر clash of clans barbar

27 ا کتبر 2014 ... زماني که شما ميخواهيد کينگ بربر و يا کويين آرچر حريف را نابود کنيد ميتوانيد از ... شمشير بربر لول هفت داراي مواد مذاب است که يکي از بارزترين ...

آدرس : کليک کنيد
بالاترين لول بازي کلش اف کلنز در اختيار کيست؟ | ايرانيين کينگز ...

9 مارس 2015 ... هميشه پيش خودمون فکر ميکنيم که چه کسي بيشترين لول رو در دنيا داره؟ ... سرباز مورد علاقه دفاعي اون هم آرچره و ميگه من با 35 آرچر لول 7 از نقشم دفاع ...

آدرس : کليک کنيد
بهترين مپ هاي مخصوص تان هال لول 9 th9-مرجع کلش آف کلنز|خبرپو

10 آوريل 2015 ... بهترين مپ هاي مخصوص تان هال لول 9 th9-مرجع کلش آف کلنز|خبر پو,مرجع ... بمب هوايي (Air Bomb), -- برج آرچر(Archer Tower), -- بمب انداز(Mortar) ...

آدرس : کليک کنيد
بازار کلش - خريد و فروش اکانت و معرفي کلن هاي بازي کلش اف کلنز

سلام يه اکانت خيلي خيلي مفت گذاشتم واسه فروش دراگ لول سه داره هميشه تو وار شش .... اکانت لول ?? کلش سربازاي لابراتوار فول مکس تغريبا ميتوني بري تان هفت با  ...

آدرس : کليک کنيد
ساخت کينگ بربر بدون پرداخت حتي 1 GEM !! قسمت اول - آپارات

27 سپتامبر 2014 ... ديگه با اسپل نميشه معدنا رو زد گذشت روز هاي خوب البته من تازه تاون هالم هفت شده به خاطر قانون جديد اسپل حالم گرفته شده ... داداش ميشه با دو تا اسپل رعد لول 3 هم بندازي روي مخزن دارک که هزار تا داشته باشه ... آشنايي با آرچر تاور لول ??.

آدرس : کليک کنيد
راهنماي استراتژي هاي موثر در Clash of Clans: ده راهبرد، تاکتيک و حقه ...

14 آگوست 2014 ... ... نيروهاي درون کلن و هيروها (مخصوصا آرچر کويين) مي توانند صدمات زيادي به شما وارد کنند. .... يعني يک hog لول ? راحت روي اين بمب ها نابود ميشه.

آدرس : کليک کنيد
(چمپيون) برسيم - به روزترين مرجع جنگ قبايل

23 دسامبر 2014 ... ابتدا سربازخانه خودتون رو براي توليد آرچر و بربر به طور مساوي اماده کنيد ..... سلام ممنون از سايت عاليتون من لول نودو هفت هستم با تان هال نه رسيدم ب ...

آدرس : کليک کنيد
روند تغييرات سربازها و اسپل spell ها در بازي کلش آف کلنز clash of ...

14 ژوئن 2014 ... در اين پست روند تغييرات Goblin و Archer و Barbarian ارائه شده است : روند تغييرات ..... من الان لول چهل و شيش تاون هفت هستم پس ادعا نکن. پاسخ دادن ...

آدرس : کليک کنيد
بازار کلش - خريد و فروش اکانت و معرفي کلن هاي بازي کلش اف کلنز

سلام يه اکانت خيلي خيلي مفت گذاشتم واسه فروش دراگ لول سه داره هميشه تو وار شش .... اکانت لول ?? کلش سربازاي لابراتوار فول مکس تغريبا ميتوني بري تان هفت با  ...

آدرس : کليک کنيد
ساخت کينگ بربر بدون پرداخت حتي 1 GEM !! قسمت اول - آپارات

27 سپتامبر 2014 ... ديگه با اسپل نميشه معدنا رو زد گذشت روز هاي خوب البته من تازه تاون هالم هفت شده به خاطر قانون جديد اسپل حالم گرفته شده ... داداش ميشه با دو تا اسپل رعد لول 3 هم بندازي روي مخزن دارک که هزار تا داشته باشه ... آشنايي با آرچر تاور لول ??.

آدرس : کليک کنيد
راهنماي استراتژي هاي موثر در Clash of Clans: ده راهبرد، تاکتيک و حقه ...

14 آگوست 2014 ... ... نيروهاي درون کلن و هيروها (مخصوصا آرچر کويين) مي توانند صدمات زيادي به شما وارد کنند. .... يعني يک hog لول ? راحت روي اين بمب ها نابود ميشه.

آدرس : کليک کنيد
(چمپيون) برسيم - به روزترين مرجع جنگ قبايل

23 دسامبر 2014 ... ابتدا سربازخانه خودتون رو براي توليد آرچر و بربر به طور مساوي اماده کنيد ..... سلام ممنون از سايت عاليتون من لول نودو هفت هستم با تان هال نه رسيدم ب ...

آدرس : کليک کنيد
روند تغييرات سربازها و اسپل spell ها در بازي کلش آف کلنز clash of ...

14 ژوئن 2014 ... در اين پست روند تغييرات Goblin و Archer و Barbarian ارائه شده است : روند تغييرات ..... من الان لول چهل و شيش تاون هفت هستم پس ادعا نکن. پاسخ دادن ...

آدرس : کليک کنيد
بازار کلش - خريد و فروش اکانت و معرفي کلن هاي بازي کلش اف کلنز

سلام يه اکانت خيلي خيلي مفت گذاشتم واسه فروش دراگ لول سه داره هميشه تو وار شش .... اکانت لول ?? کلش سربازاي لابراتوار فول مکس تغريبا ميتوني بري تان هفت با  ...

آدرس : کليک کنيد
ساخت کينگ بربر بدون پرداخت حتي 1 GEM !! قسمت اول - آپارات

27 سپتامبر 2014 ... ديگه با اسپل نميشه معدنا رو زد گذشت روز هاي خوب البته من تازه تاون هالم هفت شده به خاطر قانون جديد اسپل حالم گرفته شده ... داداش ميشه با دو تا اسپل رعد لول 3 هم بندازي روي مخزن دارک که هزار تا داشته باشه ... آشنايي با آرچر تاور لول ??.

آدرس : کليک کنيد
راهنماي استراتژي هاي موثر در Clash of Clans: ده راهبرد، تاکتيک و حقه ...

14 آگوست 2014 ... ... نيروهاي درون کلن و هيروها (مخصوصا آرچر کويين) مي توانند صدمات زيادي به شما وارد کنند. .... يعني يک hog لول ? راحت روي اين بمب ها نابود ميشه.

آدرس : کليک کنيد
(چمپيون) برسيم - به روزترين مرجع جنگ قبايل

23 دسامبر 2014 ... ابتدا سربازخانه خودتون رو براي توليد آرچر و بربر به طور مساوي اماده کنيد ..... سلام ممنون از سايت عاليتون من لول نودو هفت هستم با تان هال نه رسيدم ب ...

آدرس : کليک کنيد
روند تغييرات سربازها و اسپل spell ها در بازي کلش آف کلنز clash of ...

14 ژوئن 2014 ... در اين پست روند تغييرات Goblin و Archer و Barbarian ارائه شده است : روند تغييرات ..... من الان لول چهل و شيش تاون هفت هستم پس ادعا نکن. پاسخ دادن ...

آدرس : کليک کنيد



آرچر لول هفت
برچسب ها آرچر لول هفت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 1,574
  • بازدید سال : 19,349
  • بازدید کلی : 182,348