loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 264 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
من بر عکس همه هستم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : من بر عکس همه هستم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




حلي - من بر عکس همه هستم

من بر عکس همه هستم. من برعکس خيلي ها------------->: رفــــــتارم تـــــــک نيــــــس... ? امثالــــــم کــــــ?ـم نــــــيس ... فـــــازم غــــــم نيــــــس... صِـــــــدام بَم نــــــيس...? ?

آدرس : کليک کنيد
علي کريمي: همه هم بروند، من هوادار پرسپوليس هستم/ عکس - جام نيوز

6 فوريه 2015 ... علي کريمي: همه هم بروند، من هوادار پرسپوليس هستم/ عکس. علي کريمي پس از باخت پرسپوليس عکس زير را در اينستاگرامش منتشر کرد و نوشت: اگه ...

آدرس : کليک کنيد
سايت عاشقانه نكس لاو/nex love

ســــــاده باش...?خـــــــــودت باش...?هميـــــــــــن...?. منبع : http://nexlove.rzb.ir منبع : سايت عاشقانه نكس لاو/nex loveمن بر عکس همه هستم برچسب ها : نيســــــــتم ,نيــــــس  ...

آدرس : کليک کنيد
مرجع وب فارسي - من بر عکس همه هستم

من بر عکس همه هستمنيســــــــتم ,نيــــــس. :: من بر عکس همه هستم نيســــــــتم ,نيــــــس. نيســــــــتم ,نيــــــس. من برعکس خيلي ها------------->: رفــــــتارم تـــــــک نيــــــس.

آدرس : کليک کنيد
پروفايل من عاشق مبارزه باصهيونيسم هستم - هم ميهن

پروفايل من عاشق مبارزه باصهيونيسم هستم , من از يک راه طي شده با شما سخن مي گويم! ... من بعنوان نماينده وتحليلگرهم ميهن(( از طرف همه اعضا)) از شما خواستارم طرح جديد ...

آدرس : کليک کنيد
من "حاج احمدي" هستم +عکس - خبرگزاري دفاع مقدس

4 جولاي 2015 ... او مرا بار آورده! «من علمني حرفا فقد سيرني عبدا» حاج احمد حرف به من آموخته، همه چيز را او به من آموخته. اين حرف شعار نيست. وااله حرف قلب من است.

آدرس : کليک کنيد
من جهان خودم هستم وجدان صداي خداست . | فيس‌بوک - Facebook

عکس من جهان خودم هستم وجدان صداي خداست . . ويديو ... Remove. Haydeh Davodi اي خداوند بزرگ همه بيماران را شفا بده ... توي همه خانه ها شادي و سلامتي باشه ايشاالله.

آدرس : کليک کنيد
من کرد هستم ، پس ايراني هستم | فيس‌بوک - Facebook

براي ارتباط با من کرد هستم ، پس ايراني هستم ، همين امروز در فيس‌بوک نام‌نويسي کنيد. .... Remove. Remove. مرادي ايراني فردوسي فردوسي متعلق به همه ايرانيان است .

آدرس : کليک کنيد
مهسا علافر: همه فکر مي کنند شارلاتان هستم+عکس - نيک صالحي

14 مه 2015 ... مهسا علافر , عکس مهسا علافر , عکس جديد مهسا علافر , عکسهاي مهسا علافر , تصاوير مهسا علافر , من ديه‌گو مارادونا هستم , فيلم من ديه‌گو مارادونا هستم,مهسا ...

آدرس : کليک کنيد
عکس هاي فيلم سينمايي من ديه‌گو مارادونا هستم + داستان فيلم - هر روز

7 مه 2015 ... من ديه‌گو مارادونا هستم فيلمي به کارگرداني بهرام توکلي و تهيه‌کنندگي جواد ... همه اش براي اين بود که واقعيت و رويا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون ...

آدرس : کليک کنيد
::: خبر گزاري هنر - آرتنا ::: عاشق شخصيت دکتر چمران هستم، ايشان ...

عاشق شخصيت دکتر چمران هستم، ايشان قهرمان زندگي من هستند+عکس ... هرچند هيچ سود مادي براي بنده نداشت اما با همه مشکلات اينکار را انجام دادم فقط به عشق ايران و مردم ...

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - من عاشق پيامبر(ص) خود هستم+ عکس

24 ژانويه 2015 ... «محمد (ص) رحمت عالميان است»، «تا پاي جان از پيامبرمان دفاع خواهيم کرد»، «من عاشق پيامبر اسلام هستم زيرا او سازنده همه خوبي ها و بنيانگذارمحبت ...

آدرس : کليک کنيد
سايت جماران - همه آنهايي که به «من عاشق محمد(ص) هستم» پيوستند

20 ژانويه 2015 ... تاکنون بيش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. مرادي درباره اين کمپين در صفحه اينستاگرامش نوشته است: «سلام. من عاشق ...

آدرس : کليک کنيد
همه آنهايي که به «من عاشق محمد (ص) هستم» پيوستند - عصر ايران

20 ژانويه 2015 ... تاکنون بيش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. ... تو اين همه يکسر / خانه جان بدون تو ويران / با تو ويرانه، کاخي از مرمر.»

آدرس : کليک کنيد
اولين و مهمترين، من هستم! (+عکس) - عصر ايران

لاپلاس - "اولين و مهمترين من هستم" يک مجموعه شامل 21 عکس از افرادي ست که ... مشاهده همه آگهي‌هاي نشان ... واکنش اينستاگرامي فرزند قاليباف به برخي شايعات (+عکس).

آدرس : کليک کنيد
عکسهاي جديد از «من ديه‌گو مارادونا هستم» - آخرين نيوز

«من ديه‌گو مارادونا هستم» متفاوت‌ترين اثر بهرام توکلي اين روزها در سينماهاي ... يا حتي کلمه‌اي زائد، بي‌ربط و اضافي نمي‌يابي و مي‌بيني که همه مناسبات در آن درست و در  ...

آدرس : کليک کنيد
مهسا علافر: همه فکر مي کنند شارلاتان هستم+عکس - نيک صالحي

14 مه 2015 ... مهسا علافر , عکس مهسا علافر , عکس جديد مهسا علافر , عکسهاي مهسا علافر , تصاوير مهسا علافر , من ديه‌گو مارادونا هستم , فيلم من ديه‌گو مارادونا هستم,مهسا ...

آدرس : کليک کنيد
عکس هاي فيلم سينمايي من ديه‌گو مارادونا هستم + داستان فيلم - هر روز

7 مه 2015 ... من ديه‌گو مارادونا هستم فيلمي به کارگرداني بهرام توکلي و تهيه‌کنندگي جواد ... همه اش براي اين بود که واقعيت و رويا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون ...

آدرس : کليک کنيد
::: خبر گزاري هنر - آرتنا ::: عاشق شخصيت دکتر چمران هستم، ايشان ...

عاشق شخصيت دکتر چمران هستم، ايشان قهرمان زندگي من هستند+عکس ... هرچند هيچ سود مادي براي بنده نداشت اما با همه مشکلات اينکار را انجام دادم فقط به عشق ايران و مردم ...

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - من عاشق پيامبر(ص) خود هستم+ عکس

24 ژانويه 2015 ... «محمد (ص) رحمت عالميان است»، «تا پاي جان از پيامبرمان دفاع خواهيم کرد»، «من عاشق پيامبر اسلام هستم زيرا او سازنده همه خوبي ها و بنيانگذارمحبت ...

آدرس : کليک کنيد
سايت جماران - همه آنهايي که به «من عاشق محمد(ص) هستم» پيوستند

20 ژانويه 2015 ... تاکنون بيش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. مرادي درباره اين کمپين در صفحه اينستاگرامش نوشته است: «سلام. من عاشق ...

آدرس : کليک کنيد
همه آنهايي که به «من عاشق محمد (ص) هستم» پيوستند - عصر ايران

20 ژانويه 2015 ... تاکنون بيش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. ... تو اين همه يکسر / خانه جان بدون تو ويران / با تو ويرانه، کاخي از مرمر.»

آدرس : کليک کنيد
اولين و مهمترين، من هستم! (+عکس) - عصر ايران

لاپلاس - "اولين و مهمترين من هستم" يک مجموعه شامل 21 عکس از افرادي ست که ... مشاهده همه آگهي‌هاي نشان ... واکنش اينستاگرامي فرزند قاليباف به برخي شايعات (+عکس).

آدرس : کليک کنيد
عکسهاي جديد از «من ديه‌گو مارادونا هستم» - آخرين نيوز

«من ديه‌گو مارادونا هستم» متفاوت‌ترين اثر بهرام توکلي اين روزها در سينماهاي ... يا حتي کلمه‌اي زائد، بي‌ربط و اضافي نمي‌يابي و مي‌بيني که همه مناسبات در آن درست و در  ...

آدرس : کليک کنيد
مهسا علافر: همه فکر مي کنند شارلاتان هستم+عکس - نيک صالحي

14 مه 2015 ... مهسا علافر , عکس مهسا علافر , عکس جديد مهسا علافر , عکسهاي مهسا علافر , تصاوير مهسا علافر , من ديه‌گو مارادونا هستم , فيلم من ديه‌گو مارادونا هستم,مهسا ...

آدرس : کليک کنيد
عکس هاي فيلم سينمايي من ديه‌گو مارادونا هستم + داستان فيلم - هر روز

7 مه 2015 ... من ديه‌گو مارادونا هستم فيلمي به کارگرداني بهرام توکلي و تهيه‌کنندگي جواد ... همه اش براي اين بود که واقعيت و رويا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون ...

آدرس : کليک کنيد
::: خبر گزاري هنر - آرتنا ::: عاشق شخصيت دکتر چمران هستم، ايشان ...

عاشق شخصيت دکتر چمران هستم، ايشان قهرمان زندگي من هستند+عکس ... هرچند هيچ سود مادي براي بنده نداشت اما با همه مشکلات اينکار را انجام دادم فقط به عشق ايران و مردم ...

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري بين المللي تسنيم - من عاشق پيامبر(ص) خود هستم+ عکس

24 ژانويه 2015 ... «محمد (ص) رحمت عالميان است»، «تا پاي جان از پيامبرمان دفاع خواهيم کرد»، «من عاشق پيامبر اسلام هستم زيرا او سازنده همه خوبي ها و بنيانگذارمحبت ...

آدرس : کليک کنيد
سايت جماران - همه آنهايي که به «من عاشق محمد(ص) هستم» پيوستند

20 ژانويه 2015 ... تاکنون بيش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. مرادي درباره اين کمپين در صفحه اينستاگرامش نوشته است: «سلام. من عاشق ...

آدرس : کليک کنيد
همه آنهايي که به «من عاشق محمد (ص) هستم» پيوستند - عصر ايران

20 ژانويه 2015 ... تاکنون بيش از ده هزار عکس با عنوان «من عاشق محمد هستم» منتشر شده است. ... تو اين همه يکسر / خانه جان بدون تو ويران / با تو ويرانه، کاخي از مرمر.»

آدرس : کليک کنيد
اولين و مهمترين، من هستم! (+عکس) - عصر ايران

لاپلاس - "اولين و مهمترين من هستم" يک مجموعه شامل 21 عکس از افرادي ست که ... مشاهده همه آگهي‌هاي نشان ... واکنش اينستاگرامي فرزند قاليباف به برخي شايعات (+عکس).

آدرس : کليک کنيد
عکسهاي جديد از «من ديه‌گو مارادونا هستم» - آخرين نيوز

«من ديه‌گو مارادونا هستم» متفاوت‌ترين اثر بهرام توکلي اين روزها در سينماهاي ... يا حتي کلمه‌اي زائد، بي‌ربط و اضافي نمي‌يابي و مي‌بيني که همه مناسبات در آن درست و در  ...

آدرس : کليک کنيد
من هستم...زنده ام...نفس مي کشم... - بيتوته

خانه کودکي ها من کي هستم خواندني ترين مطالب خاطرات کودکي,خاطرات دوران کودکي , مطالب خواندني ... دوست داشتن يعني عشق و محبت عکسهاي عاشقانه نشانه هاي عاشقي نشانه هاي عشق و محبت عکسهاي جالب و قشنگ… ... درست انجا که مادر عصرها همه را صدا مي زد.

آدرس : کليک کنيد
عکس/ مراسم اکران خصوصي فيلم سينمايي «من ديه گو مارادونا هستم»

10 مه 2015 ... همه اخبار, اخبار برگزيده ... عکس/ محبوبيت دايي سرمايه بزرگ صبا. 10 دقيقه ... عکس/ مراسم اکران خصوصي فيلم سينمايي «من ديه گو مارادونا هستم» ...

آدرس : کليک کنيد
تجمع موافقان و مخالفان فيلم «من مادر هستم» در مقابل وزارت ارشاد+ عکس

1 دسامبر 2012 ... من ادم بسيارپرمشغله اي هستم ولي اين همه حرف وسخن راجع به بعضي فيلمها آدمو تحريک ميکنه که حتما بره و اونو ببينه. ممنون از برادران انصار.

آدرس : کليک کنيد
کاريکاتور پيامبر اسلام در شماره جديد شارلي اِبدو: من شارلي هستم ...

13 ژانويه 2015 ... شماره جديد مجله «شارلي اِبدو»، چهارشنبه با کاريکاتور پيامبر اسلام در صفحه اول آن و با اين تيتر چاپ مي شود: «بخشودگي براي همه»، «من شارلي هستم.

آدرس : کليک کنيد
من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس - سلامانه

3 روز پيش ... من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس. من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس. سلامانه : مردي به .... چرا ايراني ها همواره از همه چيز و همه کس گله مندند؟

آدرس : کليک کنيد
عکس/ کمپين من عاشق محمد(ص) هستم - مشرق نيوز | آخرين اخبار ايران و ...

17 ژانويه 2015 ... عکس/ من فقط يک مسلمانم .... من هم عاشق پيامبر اکرم (ص) محمد مصطفي هستم. مژکان ... صصصصصصصصصصصص)ما همه پيروان تو هستم يا رسول الله .

آدرس : کليک کنيد
تيوال | نمايش باور کنيد من گره گوار سامسا هستم

14 دسامبر 2014 ... برگه تيوال نمايش باور کنيد من گره گوار سامسا هستم؛ اطلاعات، عکس، ... عضويت در تيوال براي همه رايگان و آسان بوده و مزاياي گوناگوني در پي دارد.

آدرس : کليک کنيد
عکس خبري(8) احمد اميرآبادي/من عاشق محمد رسول الله(ص) هستم - خانه ملت

احمد اميرآبادي در کمپين محکوميت توهين به پيامبر اسلام در مجلس شوراي اسلامي.

آدرس : کليک کنيد
من هستم...زنده ام...نفس مي کشم... - بيتوته

خانه کودکي ها من کي هستم خواندني ترين مطالب خاطرات کودکي,خاطرات دوران کودکي , مطالب خواندني ... دوست داشتن يعني عشق و محبت عکسهاي عاشقانه نشانه هاي عاشقي نشانه هاي عشق و محبت عکسهاي جالب و قشنگ… ... درست انجا که مادر عصرها همه را صدا مي زد.

آدرس : کليک کنيد
عکس/ مراسم اکران خصوصي فيلم سينمايي «من ديه گو مارادونا هستم»

10 مه 2015 ... همه اخبار, اخبار برگزيده ... عکس/ محبوبيت دايي سرمايه بزرگ صبا. 10 دقيقه ... عکس/ مراسم اکران خصوصي فيلم سينمايي «من ديه گو مارادونا هستم» ...

آدرس : کليک کنيد
تجمع موافقان و مخالفان فيلم «من مادر هستم» در مقابل وزارت ارشاد+ عکس

1 دسامبر 2012 ... من ادم بسيارپرمشغله اي هستم ولي اين همه حرف وسخن راجع به بعضي فيلمها آدمو تحريک ميکنه که حتما بره و اونو ببينه. ممنون از برادران انصار.

آدرس : کليک کنيد
کاريکاتور پيامبر اسلام در شماره جديد شارلي اِبدو: من شارلي هستم ...

13 ژانويه 2015 ... شماره جديد مجله «شارلي اِبدو»، چهارشنبه با کاريکاتور پيامبر اسلام در صفحه اول آن و با اين تيتر چاپ مي شود: «بخشودگي براي همه»، «من شارلي هستم.

آدرس : کليک کنيد
من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس - سلامانه

3 روز پيش ... من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس. من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس. سلامانه : مردي به .... چرا ايراني ها همواره از همه چيز و همه کس گله مندند؟

آدرس : کليک کنيد
عکس/ کمپين من عاشق محمد(ص) هستم - مشرق نيوز | آخرين اخبار ايران و ...

17 ژانويه 2015 ... عکس/ من فقط يک مسلمانم .... من هم عاشق پيامبر اکرم (ص) محمد مصطفي هستم. مژکان ... صصصصصصصصصصصص)ما همه پيروان تو هستم يا رسول الله .

آدرس : کليک کنيد
تيوال | نمايش باور کنيد من گره گوار سامسا هستم

14 دسامبر 2014 ... برگه تيوال نمايش باور کنيد من گره گوار سامسا هستم؛ اطلاعات، عکس، ... عضويت در تيوال براي همه رايگان و آسان بوده و مزاياي گوناگوني در پي دارد.

آدرس : کليک کنيد
عکس خبري(8) احمد اميرآبادي/من عاشق محمد رسول الله(ص) هستم - خانه ملت

احمد اميرآبادي در کمپين محکوميت توهين به پيامبر اسلام در مجلس شوراي اسلامي.

آدرس : کليک کنيد
من هستم...زنده ام...نفس مي کشم... - بيتوته

خانه کودکي ها من کي هستم خواندني ترين مطالب خاطرات کودکي,خاطرات دوران کودکي , مطالب خواندني ... دوست داشتن يعني عشق و محبت عکسهاي عاشقانه نشانه هاي عاشقي نشانه هاي عشق و محبت عکسهاي جالب و قشنگ… ... درست انجا که مادر عصرها همه را صدا مي زد.

آدرس : کليک کنيد
عکس/ مراسم اکران خصوصي فيلم سينمايي «من ديه گو مارادونا هستم»

10 مه 2015 ... همه اخبار, اخبار برگزيده ... عکس/ محبوبيت دايي سرمايه بزرگ صبا. 10 دقيقه ... عکس/ مراسم اکران خصوصي فيلم سينمايي «من ديه گو مارادونا هستم» ...

آدرس : کليک کنيد
تجمع موافقان و مخالفان فيلم «من مادر هستم» در مقابل وزارت ارشاد+ عکس

1 دسامبر 2012 ... من ادم بسيارپرمشغله اي هستم ولي اين همه حرف وسخن راجع به بعضي فيلمها آدمو تحريک ميکنه که حتما بره و اونو ببينه. ممنون از برادران انصار.

آدرس : کليک کنيد
کاريکاتور پيامبر اسلام در شماره جديد شارلي اِبدو: من شارلي هستم ...

13 ژانويه 2015 ... شماره جديد مجله «شارلي اِبدو»، چهارشنبه با کاريکاتور پيامبر اسلام در صفحه اول آن و با اين تيتر چاپ مي شود: «بخشودگي براي همه»، «من شارلي هستم.

آدرس : کليک کنيد
من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس - سلامانه

3 روز پيش ... من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس. من ايدزي هستم؛ به من دست بزنيد+عکس. سلامانه : مردي به .... چرا ايراني ها همواره از همه چيز و همه کس گله مندند؟

آدرس : کليک کنيد
عکس/ کمپين من عاشق محمد(ص) هستم - مشرق نيوز | آخرين اخبار ايران و ...

17 ژانويه 2015 ... عکس/ من فقط يک مسلمانم .... من هم عاشق پيامبر اکرم (ص) محمد مصطفي هستم. مژکان ... صصصصصصصصصصصص)ما همه پيروان تو هستم يا رسول الله .

آدرس : کليک کنيد
تيوال | نمايش باور کنيد من گره گوار سامسا هستم

14 دسامبر 2014 ... برگه تيوال نمايش باور کنيد من گره گوار سامسا هستم؛ اطلاعات، عکس، ... عضويت در تيوال براي همه رايگان و آسان بوده و مزاياي گوناگوني در پي دارد.

آدرس : کليک کنيد
عکس خبري(8) احمد اميرآبادي/من عاشق محمد رسول الله(ص) هستم - خانه ملت

احمد اميرآبادي در کمپين محکوميت توهين به پيامبر اسلام در مجلس شوراي اسلامي.

آدرس : کليک کنيد



من بر عکس همه هستم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 102
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 102
  • بازدید ماه : 1,570
  • بازدید سال : 19,345
  • بازدید کلی : 182,344