loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 163 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)
وقتي گفتي دوستم داري

خلاصه اي از مطلب :

وقتي گفتي دوستم داري


ادامه اين مطلب : ندارد



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




گفتي دوستت مي دارم و...قاعده ديگرشد

خدايا توي اين شب وقتي ميگم تسليمم , "س" تسليم توي سلولهام چنان ميپيچه که انگار يه زنداني بعد از 30 سال حبس آزاد شده و کنار دريا داره دوان دوان به سمت آب ميره.

آدرس : کليک کنيد
اس-ام-اس هاي محشر دوستت-دارم - امروزيا

30 ژانويه 2014 ... بغريد رعد ها از خشم ، شهامت خرد شد ، پوسيد / قيامت کرد زمين وقتي ، ستاره ماه را ... گفتي دوستم داري به اندازه قطرات باراني که بر روي صورتت ميريزد.

آدرس : کليک کنيد
گروه ها - شبکه اجتماعي بلوک 13

2 ساعت قبل ... وقتي ?? سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم ... وقتي که ?? سالت شد اين تو بودي که گفتي که من رو دوست داري .

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دوستت دارم صفحه ? - پارست

چشامو وقتي تو بهشون نگاه ميکني دوست دارم، اسممو وقتي دوست دارم که تو صداش ... گفتي دوستم داري به اندازه قطرات باراني که بر روي صورتت ميريزد و من هم دارم بدون ...

آدرس : کليک کنيد
راست ميگن دوسم نداشتي؟؟

اگه دختري واسه اولين بار گفت دوستت دارم .... به سلامتي کسي که دوسش داري و پيشت نيست اما يه يادگار ازش داري که وقتي نيگاش ميکني .... تو بهم گفتي دل بکن .

آدرس : کليک کنيد
قلب من چشم تو - پابلو نرودا

وقتي که 50 سالت شد و من بهت گفتم که دوستت دارم تو همونجور که بافتني مي بافتي بهم نگاه کردي ... وقتي که 80 سالت شد ، اين تو بودي که گفتي که من رو دوست داري

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم ولي حيف....

گفتي پشت تل قربون صدقهات نرم اما اينجا که ميتونم برم ...تا شب ... اگه يه روز ديدي وقتي داري گريه مي کني بر مي گرده و ... مهم اينه که قسمت شد دوستت داشته باشم!

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس . دوست دارم - مطالب جالب و خواندني

چقدر بي رنگ است وقتي تو سرچشمه ي تمام خوبي ها هستي . . . . ... گفتي دوستم داري به اندازه قطرات باراني که بر روي صورتت ميريزد. و من هم دوستت دارم بدون توجه به ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم

دوستت دارم - ... من چطور ميتونم زنده باشم و راحت زندگي کنم وقتي تو داري تنهايي بار گرفتاريا را به دوش ميکشي. ..... براي همه وقت هايي که گفتي "دوستت دارم". براي همه ...

آدرس : کليک کنيد
عشقولانه ترين وبلاگ ايران

ديگه برام مهم نيست اينکه چرا به دورغ بهم گفتي که دوسم داري ... راهي جز سقوط ندارد برگ پاييزي وقتي ميداند درخت عشق برگ تازه اي در سر دارد يا خيلي خودموني بگم نو  ...

آدرس : کليک کنيد
آبان 90 - دلم گرفته آسمان

17 نوامبر 2011 ... وقتي که ?? سالت بود باز من بهت گفتم که دوستت دارم. وقتي ?? سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم. بهم گفتي راستي راستي دوستم داري. وقتي ?? ...

آدرس : کليک کنيد
زخمي خاطره هام

با تو يه ثانيه برام انگار يه عمر ديگه بود وقتي رسيدي عشق تو از سر من پريده بود. آهاي غريبه با توام .... صادقانه گفتي دوستم داري ، عاشقانه عشق تو را باور کردم

آدرس : کليک کنيد
قاصدک بهاري

11 آوريل 2014 ... وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه! وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم ...

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه هآي مـــَن

وقتي گفتي دوستم داري. فهميدم يک روز تنهام مي ذاري. وقتي گفتي واسم اشک مي ريزي. فهميدم يک روز اشکمو در مياري. وقتي گفتي قلبت واسم بي قراره. فهميدم يک روز ...

آدرس : کليک کنيد
پشت صحنه هاي زندگي

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه!وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو ...

آدرس : کليک کنيد
آسمانم ابريست

وقتي گفتي ديگر از من خسته شده اي ... چه قدر راحت گفت ديگه براش مهم نيستم و دوستم نداره .... مي گفتي دوستم داري با ياد من زندگي مي کني اما من هيچ چيز نمي گفتم.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم

دوستت دارم - ... من چطور ميتونم زنده باشم و راحت زندگي کنم وقتي تو داري تنهايي بار گرفتاريا را به دوش ميکشي. ..... براي همه وقت هايي که گفتي "دوستت دارم". براي همه ...

آدرس : کليک کنيد
عشقولانه ترين وبلاگ ايران

ديگه برام مهم نيست اينکه چرا به دورغ بهم گفتي که دوسم داري ... راهي جز سقوط ندارد برگ پاييزي وقتي ميداند درخت عشق برگ تازه اي در سر دارد يا خيلي خودموني بگم نو  ...

آدرس : کليک کنيد
آبان 90 - دلم گرفته آسمان

17 نوامبر 2011 ... وقتي که ?? سالت بود باز من بهت گفتم که دوستت دارم. وقتي ?? سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم. بهم گفتي راستي راستي دوستم داري. وقتي ?? ...

آدرس : کليک کنيد
زخمي خاطره هام

با تو يه ثانيه برام انگار يه عمر ديگه بود وقتي رسيدي عشق تو از سر من پريده بود. آهاي غريبه با توام .... صادقانه گفتي دوستم داري ، عاشقانه عشق تو را باور کردم

آدرس : کليک کنيد
قاصدک بهاري

11 آوريل 2014 ... وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه! وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم ...

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه هآي مـــَن

وقتي گفتي دوستم داري. فهميدم يک روز تنهام مي ذاري. وقتي گفتي واسم اشک مي ريزي. فهميدم يک روز اشکمو در مياري. وقتي گفتي قلبت واسم بي قراره. فهميدم يک روز ...

آدرس : کليک کنيد
پشت صحنه هاي زندگي

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه!وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو ...

آدرس : کليک کنيد
آسمانم ابريست

وقتي گفتي ديگر از من خسته شده اي ... چه قدر راحت گفت ديگه براش مهم نيستم و دوستم نداره .... مي گفتي دوستم داري با ياد من زندگي مي کني اما من هيچ چيز نمي گفتم.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم

دوستت دارم - ... من چطور ميتونم زنده باشم و راحت زندگي کنم وقتي تو داري تنهايي بار گرفتاريا را به دوش ميکشي. ..... براي همه وقت هايي که گفتي "دوستت دارم". براي همه ...

آدرس : کليک کنيد
عشقولانه ترين وبلاگ ايران

ديگه برام مهم نيست اينکه چرا به دورغ بهم گفتي که دوسم داري ... راهي جز سقوط ندارد برگ پاييزي وقتي ميداند درخت عشق برگ تازه اي در سر دارد يا خيلي خودموني بگم نو  ...

آدرس : کليک کنيد
آبان 90 - دلم گرفته آسمان

17 نوامبر 2011 ... وقتي که ?? سالت بود باز من بهت گفتم که دوستت دارم. وقتي ?? سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم. بهم گفتي راستي راستي دوستم داري. وقتي ?? ...

آدرس : کليک کنيد
زخمي خاطره هام

با تو يه ثانيه برام انگار يه عمر ديگه بود وقتي رسيدي عشق تو از سر من پريده بود. آهاي غريبه با توام .... صادقانه گفتي دوستم داري ، عاشقانه عشق تو را باور کردم

آدرس : کليک کنيد
قاصدک بهاري

11 آوريل 2014 ... وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه! وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم ...

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه هآي مـــَن

وقتي گفتي دوستم داري. فهميدم يک روز تنهام مي ذاري. وقتي گفتي واسم اشک مي ريزي. فهميدم يک روز اشکمو در مياري. وقتي گفتي قلبت واسم بي قراره. فهميدم يک روز ...

آدرس : کليک کنيد
پشت صحنه هاي زندگي

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه!وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو ...

آدرس : کليک کنيد
آسمانم ابريست

وقتي گفتي ديگر از من خسته شده اي ... چه قدر راحت گفت ديگه براش مهم نيستم و دوستم نداره .... مي گفتي دوستم داري با ياد من زندگي مي کني اما من هيچ چيز نمي گفتم.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم - عشق بدون عقل

يکي گفت چقدر دوستم داري ... وقتي يکي را دوست داريد، ناخودآگاه برايش احترام خاصي قائل ھستيد. .... هرچي بگويي باز هم کم گفتي و لپ کلام را باز گو نکردي.

آدرس : کليک کنيد
صداي شب هاي تنهايي

گفتي بهتره عجله کني ..داره ديرت مي شه. وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري .بعد از کارت زود بيا خونه. وقتي 40 ...

آدرس : کليک کنيد
تا هميشه دوستت دارم بهترين بهترين من

تا هميشه دوستت دارم بهترين بهترين من - ××××××بخدا نبودن تو رو نميتونم تصور ... براي تو عزيزترينم براي تو که روزي گفتي دوستم داري و من تا به امروز باور کردم . ... وقتي يکي رو دوست داري با تمام وجودت ديگه برات فرقي نميکنه که اون کيه از چه ...

آدرس : کليک کنيد
عشق - ...به اميد برگشتنش

من اين همه تو رو ناراحتت ميکنم تو بازم ميگي دوستم داري ؟ چرا ؟ منم واسش توضيح دادم که ..... تازه برگشته...تازه اول راهه... منم از وقتي گفتي خدافظ ،‌تمام شبام شده گريه.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دوستت دارم

25 ا کتبر 2013 ... قلبي که دوستش داري و قلبي که دوستت داره. •. •. •. اگه گفتي دوستت دارم چند حرفه ؟ ... وقتي قلم را از روي کاغذ برداشتم ديدم نوشته ام دوستت دارم.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 1393 - تنها روياي من

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي. راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه! وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم محمد عليزاده به نام سورپرايز

20 نوامبر 2014 ... تو منو دوسم داري يا از دستم گريزوني ميخوام پيشم ... وقتي پيشمي دنيا رو دارم / خوشحالم ميبينمت کنارم ... گفتي دوسم نداري، تنها گذاشتي اين دل و.

آدرس : کليک کنيد
شعر دوستت دارم - نقطه سرخط...

23 مه 2015 ... ... اين لحظه را بايد. با لهجه ي تُرکي بگويي دوستم داري. ... از اون وقتي که غصه ات لاغـرم کـرد ... گفتي نمي خواهي مرا ، گفتي که آزارم. آري سزاوارم ، چرا ؟

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم - عشق بدون عقل

يکي گفت چقدر دوستم داري ... وقتي يکي را دوست داريد، ناخودآگاه برايش احترام خاصي قائل ھستيد. .... هرچي بگويي باز هم کم گفتي و لپ کلام را باز گو نکردي.

آدرس : کليک کنيد
صداي شب هاي تنهايي

گفتي بهتره عجله کني ..داره ديرت مي شه. وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري .بعد از کارت زود بيا خونه. وقتي 40 ...

آدرس : کليک کنيد
تا هميشه دوستت دارم بهترين بهترين من

تا هميشه دوستت دارم بهترين بهترين من - ××××××بخدا نبودن تو رو نميتونم تصور ... براي تو عزيزترينم براي تو که روزي گفتي دوستم داري و من تا به امروز باور کردم . ... وقتي يکي رو دوست داري با تمام وجودت ديگه برات فرقي نميکنه که اون کيه از چه ...

آدرس : کليک کنيد
عشق - ...به اميد برگشتنش

من اين همه تو رو ناراحتت ميکنم تو بازم ميگي دوستم داري ؟ چرا ؟ منم واسش توضيح دادم که ..... تازه برگشته...تازه اول راهه... منم از وقتي گفتي خدافظ ،‌تمام شبام شده گريه.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دوستت دارم

25 ا کتبر 2013 ... قلبي که دوستش داري و قلبي که دوستت داره. •. •. •. اگه گفتي دوستت دارم چند حرفه ؟ ... وقتي قلم را از روي کاغذ برداشتم ديدم نوشته ام دوستت دارم.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 1393 - تنها روياي من

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي. راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه! وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم محمد عليزاده به نام سورپرايز

20 نوامبر 2014 ... تو منو دوسم داري يا از دستم گريزوني ميخوام پيشم ... وقتي پيشمي دنيا رو دارم / خوشحالم ميبينمت کنارم ... گفتي دوسم نداري، تنها گذاشتي اين دل و.

آدرس : کليک کنيد
شعر دوستت دارم - نقطه سرخط...

23 مه 2015 ... ... اين لحظه را بايد. با لهجه ي تُرکي بگويي دوستم داري. ... از اون وقتي که غصه ات لاغـرم کـرد ... گفتي نمي خواهي مرا ، گفتي که آزارم. آري سزاوارم ، چرا ؟

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم - عشق بدون عقل

يکي گفت چقدر دوستم داري ... وقتي يکي را دوست داريد، ناخودآگاه برايش احترام خاصي قائل ھستيد. .... هرچي بگويي باز هم کم گفتي و لپ کلام را باز گو نکردي.

آدرس : کليک کنيد
صداي شب هاي تنهايي

گفتي بهتره عجله کني ..داره ديرت مي شه. وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم ..بهم گفتي اگه راستي راستي دوستم داري .بعد از کارت زود بيا خونه. وقتي 40 ...

آدرس : کليک کنيد
تا هميشه دوستت دارم بهترين بهترين من

تا هميشه دوستت دارم بهترين بهترين من - ××××××بخدا نبودن تو رو نميتونم تصور ... براي تو عزيزترينم براي تو که روزي گفتي دوستم داري و من تا به امروز باور کردم . ... وقتي يکي رو دوست داري با تمام وجودت ديگه برات فرقي نميکنه که اون کيه از چه ...

آدرس : کليک کنيد
عشق - ...به اميد برگشتنش

من اين همه تو رو ناراحتت ميکنم تو بازم ميگي دوستم داري ؟ چرا ؟ منم واسش توضيح دادم که ..... تازه برگشته...تازه اول راهه... منم از وقتي گفتي خدافظ ،‌تمام شبام شده گريه.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دوستت دارم

25 ا کتبر 2013 ... قلبي که دوستش داري و قلبي که دوستت داره. •. •. •. اگه گفتي دوستت دارم چند حرفه ؟ ... وقتي قلم را از روي کاغذ برداشتم ديدم نوشته ام دوستت دارم.

آدرس : کليک کنيد
ارديبهشت 1393 - تنها روياي من

وقتي 30 سالت شد و من بهت گفتم دوستت دارم، بهم گفتي اگه راستي. راستي دوستم داري بعد از کارت زود بيا خونه! وقتي 40 ساله شدي و من بهت گفتم که دوستت دارم، تو ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم محمد عليزاده به نام سورپرايز

20 نوامبر 2014 ... تو منو دوسم داري يا از دستم گريزوني ميخوام پيشم ... وقتي پيشمي دنيا رو دارم / خوشحالم ميبينمت کنارم ... گفتي دوسم نداري، تنها گذاشتي اين دل و.

آدرس : کليک کنيد
شعر دوستت دارم - نقطه سرخط...

23 مه 2015 ... ... اين لحظه را بايد. با لهجه ي تُرکي بگويي دوستم داري. ... از اون وقتي که غصه ات لاغـرم کـرد ... گفتي نمي خواهي مرا ، گفتي که آزارم. آري سزاوارم ، چرا ؟

آدرس : کليک کنيد



وقتي گفتي دوستم داري
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 296
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,246
  • بازدید ماه : 1,246
  • بازدید سال : 19,021
  • بازدید کلی : 182,020