loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 184 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
داستان من و شادمهر

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : داستان من و شادمهر



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




دانلود آهنگ خاطره انگيز شيرين و فرهاد شادمهر - دانلود آهنگ جديد

24 نوامبر 2013 ... آهنگ خاطره انگيز و زيبا و غمگين شيرين و فرهاد از شادمهر عقيلي دانلود از .... من عاشق صدا و موزيک آقاي شادمهر هستم ولي چه خوبه که ايشون خودش اعلام کنه ...

آدرس : کليک کنيد
مسافر (آلبوم شادمهر عقيلي) - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

? داستان ساخته شدن آلبوم; ? استقبال از آلبوم مسافر; ? حواشي آلبوم مسافر; ? بازنشر با قطعات و طرح جلد ... و اين در حالي بود كه من ترانه مسافر را در مورد خودم گفته بودم.

آدرس : کليک کنيد
شادمهر عقيلي - ويکي‌پديا، دانشنامه? آزاد

شادمهر عقيلي (زاده? ? بهمن ???? در تهران) خواننده، آهنگساز، تنظيم‌کننده، نوازنده، ... بهار من آلبوم بدون کلامي شامل ترانه‌هاي قديمي مانند «گل گندم» و «بهار من»، «جان مريم» و.

آدرس : کليک کنيد
داود ناقور: دوستي من و شادمهر اصلا ربطي به زمان شهرت او ندارد | سايت ...

4 فوريه 2015 ... مربوط به زماني است که شادمهر فقط سنتور مي زد و من هم تازه به عنوان يک ..... ک اقاي ناقور دوباره برگشتند البته دوست عزيز داستان هاي شما براي ادم هاي ...

آدرس : کليک کنيد
داستان من و خاله پري - يک جوک | جوک هاي خنده دار جديد

من مجيد هستم و 22 سالمه، داستاني که ميخوام براتون بنويسم تقريباً مربوط ميشود به 3 ... من خاله اي دارم که اسمش پري هست و الان 35 سالش هست خيلي هم زيبا و خوش اندام هست . ..... عکس محمد رضا گلزار با شادمهر عقيلي در کنسرت · عکس عروسي مرحوم ناصر خان ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود موزيک ويدئو شادمهر عقيلي به نام حس خوبيه

5 روز پيش ... دانلود موزيک ويدئو شادمهر عقيلي به نام حس خوبيه Download Music Video ... ديووونه ي اين اهنگ شدم من. ... يه نفرتوضيح ميده داستان موزيک ويدئو چيه؟

آدرس : کليک کنيد
شادمهر عقيلي - پراکنده از فرزاد حسني

اين تنها چيزي است که از مرد جوان مي تواند در اين داستان بنويسيد .همين يک ... وقتي به من فکر ميکني حس ميکنم از راه دور ... راضي به با من بودنت حتي از اين کمتر نشي

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد ساسي مانکن ديگه نيستم

20 ژانويه 2015 ... بازم يکي مياد که توي قلبت پا ميذاره خلاصه اين داستان ادامه داره من اينجا داغونم توام ... خلاصه سر کن با قلب اضافه کارت , من اينجا داغونم , ديگه نيستم. خلاصه اين ..... مطالب پر بحث. دانلود آهنگ جديد شادمهر عقيلي حس خوبيه ?? تير ????.

آدرس : کليک کنيد
دانلود اهنك ابي خالي - تور وب - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سايت ساز

3 روز پيش ... دانلود ابي,دانلود ابي اين آخرين باره,دانلود ابي و شادمهر,دانلود ابي همين ... ابي و شادمهر يه دختر,دانلود ابي و شادمهر عقيلي,دانلود ابي و شادمهر روياي من ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي بي کسي...

سلام به همه آهنگ جديد شادمهر ک هر چي بگم کم گفتم واااااقعا زيباست شايد حرفم تکراري .... داستانه من. بچه ها ميخوام تو اين قسمت داستان زندگيمو بنويسم. اگه ميخوايين ...

آدرس : کليک کنيد
بيوگرافي شادمهر عقيلي به همراه عکس - بيتوته

شادمهر عقيلي اهنگ هاي شادمهر عکس شادمهر بچه خيابان هاشمي تهران اصليت طالقاني فرزند آخر خانواده پدرش و ... و تحت تاثير محبتهاي مادرش " با دست مزد اولين کاستش ( بهار من ) يک پرايد خريد " از هيچ غذايي بدش نمي آيد ..... داستان جناب‌خان از کجا شروع شد؟

آدرس : کليک کنيد
بهروز صفاريان از محسن چاوشي، شادمهر - 7فاز

من مثل شادمهر و يا خواننده‌هاي مشابه او نيستم؛ من بايد تغيير كنم و همواره كار متفاوتي ارائه دهم. ... داستان يك ترانه - بخش سيزدهم / Read My Mind از The Killers.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد | دانلود موزيک ويدئو -

دانلود سريال آسمان من ... تتلو به نام با تو 20 مي 2014; دانلود آهنگ جديد حسين تهي به نام من بالام 16 آگوست 2014; دانلود سريال دردسرهاي عظيم قسمت 2 17 آگوست 2014 ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد ساسي مانکن ديگه نيستم

من اينجا داغونم توام با اون بيروني باز متاسفانه نقطه ... خلاصه اين داستان ادامه داره من اينجا داغونم توام با اون .... دانلود آهنگ جديد شادمهر عقيلي معروف · دانلود آهنگ جديد معين

آدرس : کليک کنيد
دو ساعت گفتگوي جنجالي با محسن يگانه از موسيقي/اگر شادمهر مهاجرت ...

30 سپتامبر 2014 ... ببين از هر چيزي مي توان يک داستان و حاشيه جديد ساخت. ... واقعيتي که نمي توانم آن را کتمان کنم اين است که علاقه به شادمهر در من وجود داشته و دارد و ...

آدرس : کليک کنيد
بهترين ها

بهترين ها - هوا را از من بگير،خنده ات را نه - بهترين ها. ... خواننده : خوانندگان پاپ (محمد اصفهاني،خشايار اعتمادي،شادمهر عقيلي،قاسم افشار،عليرضا عصار،علي خلج،حسين ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود اهنك ابي خالي - تور وب - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سايت ساز

3 روز پيش ... دانلود ابي,دانلود ابي اين آخرين باره,دانلود ابي و شادمهر,دانلود ابي همين ... ابي و شادمهر يه دختر,دانلود ابي و شادمهر عقيلي,دانلود ابي و شادمهر روياي من ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي بي کسي...

سلام به همه آهنگ جديد شادمهر ک هر چي بگم کم گفتم واااااقعا زيباست شايد حرفم تکراري .... داستانه من. بچه ها ميخوام تو اين قسمت داستان زندگيمو بنويسم. اگه ميخوايين ...

آدرس : کليک کنيد
بيوگرافي شادمهر عقيلي به همراه عکس - بيتوته

شادمهر عقيلي اهنگ هاي شادمهر عکس شادمهر بچه خيابان هاشمي تهران اصليت طالقاني فرزند آخر خانواده پدرش و ... و تحت تاثير محبتهاي مادرش " با دست مزد اولين کاستش ( بهار من ) يک پرايد خريد " از هيچ غذايي بدش نمي آيد ..... داستان جناب‌خان از کجا شروع شد؟

آدرس : کليک کنيد
بهروز صفاريان از محسن چاوشي، شادمهر - 7فاز

من مثل شادمهر و يا خواننده‌هاي مشابه او نيستم؛ من بايد تغيير كنم و همواره كار متفاوتي ارائه دهم. ... داستان يك ترانه - بخش سيزدهم / Read My Mind از The Killers.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد | دانلود موزيک ويدئو -

دانلود سريال آسمان من ... تتلو به نام با تو 20 مي 2014; دانلود آهنگ جديد حسين تهي به نام من بالام 16 آگوست 2014; دانلود سريال دردسرهاي عظيم قسمت 2 17 آگوست 2014 ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد ساسي مانکن ديگه نيستم

من اينجا داغونم توام با اون بيروني باز متاسفانه نقطه ... خلاصه اين داستان ادامه داره من اينجا داغونم توام با اون .... دانلود آهنگ جديد شادمهر عقيلي معروف · دانلود آهنگ جديد معين

آدرس : کليک کنيد
دو ساعت گفتگوي جنجالي با محسن يگانه از موسيقي/اگر شادمهر مهاجرت ...

30 سپتامبر 2014 ... ببين از هر چيزي مي توان يک داستان و حاشيه جديد ساخت. ... واقعيتي که نمي توانم آن را کتمان کنم اين است که علاقه به شادمهر در من وجود داشته و دارد و ...

آدرس : کليک کنيد
بهترين ها

بهترين ها - هوا را از من بگير،خنده ات را نه - بهترين ها. ... خواننده : خوانندگان پاپ (محمد اصفهاني،خشايار اعتمادي،شادمهر عقيلي،قاسم افشار،عليرضا عصار،علي خلج،حسين ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود اهنك ابي خالي - تور وب - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سايت ساز

3 روز پيش ... دانلود ابي,دانلود ابي اين آخرين باره,دانلود ابي و شادمهر,دانلود ابي همين ... ابي و شادمهر يه دختر,دانلود ابي و شادمهر عقيلي,دانلود ابي و شادمهر روياي من ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي بي کسي...

سلام به همه آهنگ جديد شادمهر ک هر چي بگم کم گفتم واااااقعا زيباست شايد حرفم تکراري .... داستانه من. بچه ها ميخوام تو اين قسمت داستان زندگيمو بنويسم. اگه ميخوايين ...

آدرس : کليک کنيد
بيوگرافي شادمهر عقيلي به همراه عکس - بيتوته

شادمهر عقيلي اهنگ هاي شادمهر عکس شادمهر بچه خيابان هاشمي تهران اصليت طالقاني فرزند آخر خانواده پدرش و ... و تحت تاثير محبتهاي مادرش " با دست مزد اولين کاستش ( بهار من ) يک پرايد خريد " از هيچ غذايي بدش نمي آيد ..... داستان جناب‌خان از کجا شروع شد؟

آدرس : کليک کنيد
بهروز صفاريان از محسن چاوشي، شادمهر - 7فاز

من مثل شادمهر و يا خواننده‌هاي مشابه او نيستم؛ من بايد تغيير كنم و همواره كار متفاوتي ارائه دهم. ... داستان يك ترانه - بخش سيزدهم / Read My Mind از The Killers.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد | دانلود موزيک ويدئو -

دانلود سريال آسمان من ... تتلو به نام با تو 20 مي 2014; دانلود آهنگ جديد حسين تهي به نام من بالام 16 آگوست 2014; دانلود سريال دردسرهاي عظيم قسمت 2 17 آگوست 2014 ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد ساسي مانکن ديگه نيستم

من اينجا داغونم توام با اون بيروني باز متاسفانه نقطه ... خلاصه اين داستان ادامه داره من اينجا داغونم توام با اون .... دانلود آهنگ جديد شادمهر عقيلي معروف · دانلود آهنگ جديد معين

آدرس : کليک کنيد
دو ساعت گفتگوي جنجالي با محسن يگانه از موسيقي/اگر شادمهر مهاجرت ...

30 سپتامبر 2014 ... ببين از هر چيزي مي توان يک داستان و حاشيه جديد ساخت. ... واقعيتي که نمي توانم آن را کتمان کنم اين است که علاقه به شادمهر در من وجود داشته و دارد و ...

آدرس : کليک کنيد
بهترين ها

بهترين ها - هوا را از من بگير،خنده ات را نه - بهترين ها. ... خواننده : خوانندگان پاپ (محمد اصفهاني،خشايار اعتمادي،شادمهر عقيلي،قاسم افشار،عليرضا عصار،علي خلج،حسين ...

آدرس : کليک کنيد
درگير روياي توام - عاشقانه ها

28 آگوست 2012 ... تو من‌و انتخاب کن دلت از آرزوي من .. انگار بي‌خبر نبودحتي تو تصميماي من .. چشمات بي‌اثر. ... کليدواژه‌ها: بغض رويا شادمهر عشق غرور. همچنين بخوانيد: ...

آدرس : کليک کنيد
داستان من و زندايي الهام - سايت عاشقانه 98 لاو

داستان من و زندايي الهام ........ داستان به دستور واحد اجراي دستورات دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه حذف گرديد. توصيه ميکنم داستان…,داستان من و زندايي  ...

آدرس : کليک کنيد
تهران در قاب مستند (ميزگردي با حضور شادمهر راستين و پيروز كلانتري ...

27 سپتامبر 2011 ... از او و شادمهر راستين که در پروژه «تهران من» به عنوان فيلمساز و مشاور .... مي بينيم سينماي داستاني ناخودآگاه بهتر از مستند تهران را نشان داده است.

آدرس : کليک کنيد
دانستني هاي شادمهر عقيلي

دانستني هاي خواندني درباره شادمهر عقيلي. ... yeganeh گفته است : سلام شادمهر من ?? سال دارم اين قدر دوست دارم شما را ببينم و به کنسرتت بيايم. براي صرف‌نظر کردن از  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود - شادمهر_شادمهر عقيلي_دانلود_دانلود تقدير شادمهر

13 مارس 2009 ... شادمهر عقيلي,البوم جديد شادمهر,عکس شادمهر,دانلود آهنگ شادمهر,دانلود شادمهر ... من تبار قربتم از آرزوهاي محال قصه ي ماتمئم شده با يک علامت سوال بزار مه ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد: دانلود فيلم جديد

18 مه 2015 ... Persian Sexy Stories - خاطرات و داستان هاي سکسي فارسي. داستان من و دختر خاله مهسام +?? / داستان سکسي منو ، يه روز غروب تو شرکت نشسته بودم که ...

آدرس : کليک کنيد
خلاصه داستان بيا با من - دانلود آهنگ جديد

دانلود فيلم ايراني بيا با من , دانلود آهنگ جديد , دانلود موزيک ... برچسب ها : خلاصه داستان بيا با من, دانلود بيا با من, دانلود رايگان فيلم بيا با من, دانلود فيلم, دانلود ...

آدرس : کليک کنيد
برفــــي هــــــا – رسانه دوست داشتني من

برفــــي هــــــا – رسانه دوست داشتني من. ... داستان · دانلود · اندرويد · فيلم و سريال · کليپ · رمان · کتاب ... شادمهر عقيلي آهنگ جديد حس خوبيه. (بيشتر…) ادامه مطلب.

آدرس : کليک کنيد
درگير روياي توام - عاشقانه ها

28 آگوست 2012 ... تو من‌و انتخاب کن دلت از آرزوي من .. انگار بي‌خبر نبودحتي تو تصميماي من .. چشمات بي‌اثر. ... کليدواژه‌ها: بغض رويا شادمهر عشق غرور. همچنين بخوانيد: ...

آدرس : کليک کنيد
داستان من و زندايي الهام - سايت عاشقانه 98 لاو

داستان من و زندايي الهام ........ داستان به دستور واحد اجراي دستورات دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه حذف گرديد. توصيه ميکنم داستان…,داستان من و زندايي  ...

آدرس : کليک کنيد
تهران در قاب مستند (ميزگردي با حضور شادمهر راستين و پيروز كلانتري ...

27 سپتامبر 2011 ... از او و شادمهر راستين که در پروژه «تهران من» به عنوان فيلمساز و مشاور .... مي بينيم سينماي داستاني ناخودآگاه بهتر از مستند تهران را نشان داده است.

آدرس : کليک کنيد
دانستني هاي شادمهر عقيلي

دانستني هاي خواندني درباره شادمهر عقيلي. ... yeganeh گفته است : سلام شادمهر من ?? سال دارم اين قدر دوست دارم شما را ببينم و به کنسرتت بيايم. براي صرف‌نظر کردن از  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود - شادمهر_شادمهر عقيلي_دانلود_دانلود تقدير شادمهر

13 مارس 2009 ... شادمهر عقيلي,البوم جديد شادمهر,عکس شادمهر,دانلود آهنگ شادمهر,دانلود شادمهر ... من تبار قربتم از آرزوهاي محال قصه ي ماتمئم شده با يک علامت سوال بزار مه ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد: دانلود فيلم جديد

18 مه 2015 ... Persian Sexy Stories - خاطرات و داستان هاي سکسي فارسي. داستان من و دختر خاله مهسام +?? / داستان سکسي منو ، يه روز غروب تو شرکت نشسته بودم که ...

آدرس : کليک کنيد
خلاصه داستان بيا با من - دانلود آهنگ جديد

دانلود فيلم ايراني بيا با من , دانلود آهنگ جديد , دانلود موزيک ... برچسب ها : خلاصه داستان بيا با من, دانلود بيا با من, دانلود رايگان فيلم بيا با من, دانلود فيلم, دانلود ...

آدرس : کليک کنيد
برفــــي هــــــا – رسانه دوست داشتني من

برفــــي هــــــا – رسانه دوست داشتني من. ... داستان · دانلود · اندرويد · فيلم و سريال · کليپ · رمان · کتاب ... شادمهر عقيلي آهنگ جديد حس خوبيه. (بيشتر…) ادامه مطلب.

آدرس : کليک کنيد
درگير روياي توام - عاشقانه ها

28 آگوست 2012 ... تو من‌و انتخاب کن دلت از آرزوي من .. انگار بي‌خبر نبودحتي تو تصميماي من .. چشمات بي‌اثر. ... کليدواژه‌ها: بغض رويا شادمهر عشق غرور. همچنين بخوانيد: ...

آدرس : کليک کنيد
داستان من و زندايي الهام - سايت عاشقانه 98 لاو

داستان من و زندايي الهام ........ داستان به دستور واحد اجراي دستورات دبيرخانه كارگروه تعيين مصاديق محتواي مجرمانه حذف گرديد. توصيه ميکنم داستان…,داستان من و زندايي  ...

آدرس : کليک کنيد
تهران در قاب مستند (ميزگردي با حضور شادمهر راستين و پيروز كلانتري ...

27 سپتامبر 2011 ... از او و شادمهر راستين که در پروژه «تهران من» به عنوان فيلمساز و مشاور .... مي بينيم سينماي داستاني ناخودآگاه بهتر از مستند تهران را نشان داده است.

آدرس : کليک کنيد
دانستني هاي شادمهر عقيلي

دانستني هاي خواندني درباره شادمهر عقيلي. ... yeganeh گفته است : سلام شادمهر من ?? سال دارم اين قدر دوست دارم شما را ببينم و به کنسرتت بيايم. براي صرف‌نظر کردن از  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود - شادمهر_شادمهر عقيلي_دانلود_دانلود تقدير شادمهر

13 مارس 2009 ... شادمهر عقيلي,البوم جديد شادمهر,عکس شادمهر,دانلود آهنگ شادمهر,دانلود شادمهر ... من تبار قربتم از آرزوهاي محال قصه ي ماتمئم شده با يک علامت سوال بزار مه ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد: دانلود فيلم جديد

18 مه 2015 ... Persian Sexy Stories - خاطرات و داستان هاي سکسي فارسي. داستان من و دختر خاله مهسام +?? / داستان سکسي منو ، يه روز غروب تو شرکت نشسته بودم که ...

آدرس : کليک کنيد
خلاصه داستان بيا با من - دانلود آهنگ جديد

دانلود فيلم ايراني بيا با من , دانلود آهنگ جديد , دانلود موزيک ... برچسب ها : خلاصه داستان بيا با من, دانلود بيا با من, دانلود رايگان فيلم بيا با من, دانلود فيلم, دانلود ...

آدرس : کليک کنيد
برفــــي هــــــا – رسانه دوست داشتني من

برفــــي هــــــا – رسانه دوست داشتني من. ... داستان · دانلود · اندرويد · فيلم و سريال · کليپ · رمان · کتاب ... شادمهر عقيلي آهنگ جديد حس خوبيه. (بيشتر…) ادامه مطلب.

آدرس : کليک کنيد



داستان من و شادمهر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 244
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,308
  • بازدید ماه : 1,308
  • بازدید سال : 19,083
  • بازدید کلی : 182,082