loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 92 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
سه آرزوي قشنگ عاشقانه+تو هم نيستي

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : سه آرزوي قشنگ عاشقانه+تو هم نيستي



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




اس ام اس 93 جوک 93 اس ام اس جديد 93

اس ام اس عاشقانه ?? . سه آرزوي قشنگ عاشقانه : ... يک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تو هم هستي… . . . دســتــــم را کـــه ... و تظـــــاهُـر مي کنـــــي نيــــستــي! مقــايــسه ،

آدرس : کليک کنيد
هفته چهارم اسفند 1392 - اس ام اس 93 جوک 93 اس ام اس جديد 93

سه آرزوي قشنگ عاشقانه : بي من نباشي ... يک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تو هم هستي… . . . دســتــــم را کـــه مـــي ... و تظـــــاهُـر مي کنـــــي نيــــستــي! مقــايــسه ،

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس جديد عاشقانه 93 دل نوشته هاي سال 1393 - سـه علي سـه

14 مارس 2014 ... متن عاشقانه,دل نوشته عاشقانه,اسمس جديد عاشقانه,استاتوس قشنگ عاشقانه,پيام کوتاه عاشقونه,اس ام اس تريپ لاو ... سه آرزوي قشنگ عاشقانه : ... يک طور که دلم قرص شود که با بودن من ,تو هم هستي… ... و تظـــــاهُـر مي کنـــــي نيــــستــي!

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي عاشقانه و زيبا (22) - بيتوته

جملات احساسي و زيباي عاشقانه پيامک زيباي عاشقانه دوبيتي عاشقانه , اس ام اس ... سه آرزوي قشنگ عاشقانه : ... گاهي دو حس از جنسِ هم ... تو نيستي و هراسي در دلم افتاده

آدرس : کليک کنيد
جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس

جملات عاشقانه | جملات زيبا - جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس ... ميان عشق و زيبايي تــو را من دوست مي دارم ..... سه آرزوي قشنگ عاشقانه+تو هم نيستي.

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه | جملات زيبا - اساتوس هاي غمگين ورعاشقانه به همراه عکس

تاريخ : سه شنبه چهارم شهريور ???? ... برچسب‌ها: جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس, اساتوس هاي غمگين ورعاشقانه .... سه آرزوي قشنگ عاشقانه+تو هم نيستي.

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هاي يک عاشق

تو هم کورمال کورمال بر? گوش?تو چک کن? بب?ن? که ?ه اس ام اس برات اومده !!.. " هنوز خواب? تنبل؟ " ..... سه آرزوي قشنگ عاشقانه : بي من نباشي بي تو ... که تو هم نيستي... همــــه ماهــــــر شــــده  ...

آدرس : کليک کنيد
دخترک عاشق

امــــــــــــــــا باور کن…. آغــــــــــــــــوش تــــــــــــــو فقــــــــــــط سهم منــــــــــــــــــــه .... سه آرزوي قشنگ عاشقانه : بي من نباشي بي تو ... که تو هم نيستي... جمعه بيستم تير  ...

آدرس : کليک کنيد
I can't wait to kiss you

پس حتما عاشق نيستي . . . [ دوشنبه 13 ... تو برو ، من هم براي اينکه راحت بروي ميگويم : باشد ، برو خيالي نيست … اما کيست که نداند بي ... سه آرزوي قشنگ عاشقانه :.

آدرس : کليک کنيد
?عشق يکطرفه? - اس ام اس شکست عشقي

تا وقتي از کسي مطمين نيستي. باهاش خـــاطـــــــــره .... منـــ و تو حالا از دو کوه هم سخت تريم در رسيدن به همــــ...!!! من چشم ندارم تو را ... خودم آرزو کردم ک به هرچه دوست داري برسي! "تو" هم به "او" ..... 21.عــــــــــاشقـــانه هـــا · 23. ... 70.دنياي قشنگ بهـ?ـــار · 71.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جديد , اس ام اس عاشقانه 94 , اس ام اس عاشقانه 2015

هيچکس به اندازه من عاشق تـو و بهانه هايت نيست… ... سه آرزوي قشنگ عاشقانه : .... “ بيولوژي” هم نخوانده باشي ، مي فهمي چه مرگم شده است ! ..... اما تو ديگر حاکم نيستي . . . .

آدرس : کليک کنيد
عباس معروفي - عاشقانه هاي حلق آويز

آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بيفتد... دوباره عاشق ... با خودت عاشقي. کاش دو بار زاده مي شدم؛ ... روزها و شبها و لحظه هاي قشنگي را با "تو" طي کرده ام. وقتي با هم ... نيستي. صبح صدايت کردم،. اصلاً به روي خودم نياورم که نيستي...! (عباس معروفي). [ سه‌شنبه ... شايد هم يعني درد کشيدن و فشرده شدن دل که آدم هستياش بيايد پشت چشمهاش... ( عباس ...

آدرس : کليک کنيد
دل عاشق

سه آرزوي قشنگ عاشقانه : ... تکثير “تو” در هر ثانيه اي از زندگي ام يعني قشنگترين تکراري که ... قيافه که نداري؛ فتوشاپ هم که بلد نيستي؛ دوست عکاس هم که نداري.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جک لطيفه جوک خنده دار - مطالب هفته چهارم شهريور 1391

سه آرزوي قشنگ عاشقانه: ... بي تو نباشم. بي هم نباشيم ‌ ... بگذار زمانه از حسادت بتركد ؛ انگشتان من چه به انگشتان تو مي آيند ؟ .... پــــ نــه پــــ چون آدم نيستي!

آدرس : کليک کنيد
???? تنهاترين تنها ????

????? تنهاترين تنها ?????? - تنهاترين تنها,شعر,مطالب جديد عاشقانه,متن عاشقانه,عکس هاي عاشقانه,شعر عاشقانه ... سه شنبه بيست و نهم مرداد ????| |admin| نظرات دوستان ... Her score is not only two points better than genius German physicist Einstein and ... هميشه حرف ، حرف تو بوده! ... د?گر احساس? ب?نمان ن?ست تقر?با ه?چ حرف? با هم نم? زن?م،

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي عاشقانه - بياتو اسکين

اس ام اس عاشقانه انتظار – اسمس sms منتظر موندن من انتظار تو را مي کِشم تو مرا از انتظارت مي ... فردا تو هم مرا دوست خواهي داشت. ... تو نيستي .... سه آرزوي قشنگ عاشقانه :

آدرس : کليک کنيد
I can't wait to kiss you

پس حتما عاشق نيستي . . . [ دوشنبه 13 ... تو برو ، من هم براي اينکه راحت بروي ميگويم : باشد ، برو خيالي نيست … اما کيست که نداند بي ... سه آرزوي قشنگ عاشقانه :.

آدرس : کليک کنيد
?عشق يکطرفه? - اس ام اس شکست عشقي

تا وقتي از کسي مطمين نيستي. باهاش خـــاطـــــــــره .... منـــ و تو حالا از دو کوه هم سخت تريم در رسيدن به همــــ...!!! من چشم ندارم تو را ... خودم آرزو کردم ک به هرچه دوست داري برسي! "تو" هم به "او" ..... 21.عــــــــــاشقـــانه هـــا · 23. ... 70.دنياي قشنگ بهـ?ـــار · 71.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جديد , اس ام اس عاشقانه 94 , اس ام اس عاشقانه 2015

هيچکس به اندازه من عاشق تـو و بهانه هايت نيست… ... سه آرزوي قشنگ عاشقانه : .... “ بيولوژي” هم نخوانده باشي ، مي فهمي چه مرگم شده است ! ..... اما تو ديگر حاکم نيستي . . . .

آدرس : کليک کنيد
عباس معروفي - عاشقانه هاي حلق آويز

آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بيفتد... دوباره عاشق ... با خودت عاشقي. کاش دو بار زاده مي شدم؛ ... روزها و شبها و لحظه هاي قشنگي را با "تو" طي کرده ام. وقتي با هم ... نيستي. صبح صدايت کردم،. اصلاً به روي خودم نياورم که نيستي...! (عباس معروفي). [ سه‌شنبه ... شايد هم يعني درد کشيدن و فشرده شدن دل که آدم هستياش بيايد پشت چشمهاش... ( عباس ...

آدرس : کليک کنيد
دل عاشق

سه آرزوي قشنگ عاشقانه : ... تکثير “تو” در هر ثانيه اي از زندگي ام يعني قشنگترين تکراري که ... قيافه که نداري؛ فتوشاپ هم که بلد نيستي؛ دوست عکاس هم که نداري.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جک لطيفه جوک خنده دار - مطالب هفته چهارم شهريور 1391

سه آرزوي قشنگ عاشقانه: ... بي تو نباشم. بي هم نباشيم ‌ ... بگذار زمانه از حسادت بتركد ؛ انگشتان من چه به انگشتان تو مي آيند ؟ .... پــــ نــه پــــ چون آدم نيستي!

آدرس : کليک کنيد
???? تنهاترين تنها ????

????? تنهاترين تنها ?????? - تنهاترين تنها,شعر,مطالب جديد عاشقانه,متن عاشقانه,عکس هاي عاشقانه,شعر عاشقانه ... سه شنبه بيست و نهم مرداد ????| |admin| نظرات دوستان ... Her score is not only two points better than genius German physicist Einstein and ... هميشه حرف ، حرف تو بوده! ... د?گر احساس? ب?نمان ن?ست تقر?با ه?چ حرف? با هم نم? زن?م،

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس هاي عاشقانه - بياتو اسکين

اس ام اس عاشقانه انتظار – اسمس sms منتظر موندن من انتظار تو را مي کِشم تو مرا از انتظارت مي ... فردا تو هم مرا دوست خواهي داشت. ... تو نيستي .... سه آرزوي قشنگ عاشقانه :

آدرس : کليک کنيد



سه آرزوي قشنگ عاشقانه+تو هم نيستي
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 224
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,267
  • بازدید ماه : 1,267
  • بازدید سال : 19,042
  • بازدید کلی : 182,041