loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 89 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
تو را چه نام دهم من...

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : تو را چه نام دهم من...



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




آواي دل - شاعر : احسان اکابري - شعر : تو را چه نام دهم من ، فرشته يا که پري ؟

21 مه 2012 ... تو را چه نام دهم من ، فرشته يا که پري ؟ براي من تو خدايي دميده در بشري تو مي رسي و دلم را ... تلاش بيهوده ست نمي شود که نبازم نمي شود نبري اگر تو ...

آدرس : کليک کنيد
تو را چه نام دهم من ، فرشته يا که پري ؟ - کلوب

11 سپتامبر 2014 ... تو را چه نام دهم من ، فرشته يا که پري ؟ براي من تو خدايي دميده در بشري تو ميرسي و دلم را تلاش بيهوده ست نمي شود که نبازم ، نمي شود نبري اگر تو ...

آدرس : کليک کنيد
مرجع وب فارسي - تو را چه نام دهم من

تو را چه نام دهم من ، فرشته يا که پري ؟ براي من تو خدايي دميده در بشري تو ميرسي و دلم را تلاش بيهوده ست نمي شود که نبازم ، نمي شود نبري اگر تو عيب مرا هم نشان دهي غم ...

آدرس : کليک کنيد
گنجور » سعدي » ديوان اشعار » غزليات » غزل ???

من عادت بخت خويش دانم. هيهات که چون تو شاهبازي. تشريف دهد به آشيانم. گر خانه محقرست و تاريک. بر ديده روشنت نشانم. گر نام تو بر سرم بگويند. فرياد برآيد از روانم.

آدرس : کليک کنيد
غــــــــــزل تــــــــنــــــــهايــــي - غزل

تو را چه نام دهم من ، فرشته يا که پري ؟ براي من تو خدايي دميده در بشري. تو مي رسي و دلم را ... تلاش بيهوده ست. نمي شود که نبازم نمي شود نبري. اگر تو عيب مرا هم نشان دهي  ...

آدرس : کليک کنيد
من شاعر نيستم من تنها کلماتي را مي دانم که نام تو را دارد وآنها را رديف مي ...

من شاعر نيستم من تنها کلماتي را مي دانم که نام تو را دارد وآنها را رديف مي کنم به نشانه تو شب را دوست دارم چون آغوش تو را دارد صبح را دوست دارم چون بيداري تو را دارد از ...

آدرس : کليک کنيد
آقاي دادکان! اگر جرات داري از دلالها نام ببر اما مي دانم که ... - پارس فوتبال

8 مه 2015 ... اگر جرات داري از دلالها نام ببر اما مي دانم که ترسو هستي | روزي که تو وزير شوي، من از اين مملکت مي روم | صحبتهاي دادکان را پيگيري قانوني مي کنم.

آدرس : کليک کنيد
ديوان شمس - رباعيات - قسمت يازدهم - نوسخن

بر عکس تو من دو را يکي مي بينم. دستارم و جبه و سرم هر سه به هم. قيمت کردند به يک درم چيزي کم. نشنيدستي تو نام من در عالم. من هيچکسم هيچکسم هيچکسم. دشنامم ده که ...

آدرس : کليک کنيد
مهر تو را به عالم امکان نمي دهم | به دخت::: پايگاه تخصصي دختران و زنان

23 مه 2015 ... مهر تو را به عالم امکان نمي دهم. اين گنج پر بهاست من ارزان نمي دهم. گر انتخاب جنت و کويت به من دهند. کوي تو را به جنت و رضوان نمي دهم. نام تو را به نزد ...

آدرس : کليک کنيد
درحاشيه تحصن 10 اسفند فرهنگيان – چون پرده بر افتد نه تو ماني و نه ...

22 فوريه 2015 ... هر چند که هفتاد من مثنوي نامه فرهنگيان مقبول طبع حضرت سلطان ، امير شهر ايران نيفتاد و ريش داران ... و وارثان دولت فربه از حرام خواري نام گرفتند و فضيحت رداي شريعتشان ديگر مجلسيان را نيز آلود. ... تعقيب: مجلس دهم 01 | قهوه داغ!

آدرس : کليک کنيد
عشق ... نام کوچک توست ...

اگر يک لحظه خوابت بُرده روي پاي من بوده... و ازآن سال ها اين سينه ام جاي کسي جز تو. اگر بوده ست تنها اين دل تنهاي من بوده. نمي دانم کجا با گريه هايم مي پري از خواب!

آدرس : کليک کنيد
گناهم را نمي دانم تقاصم را سبکتر کن

مردي در جهنم بود که فرشته اي براي کمک به او آمدو گفت: من تورا نجات مي دهم براي اينکه تو ... انصاريان آن را در کتاب خود با نام"داستانهاي عبرت‌آموز" اينگونه نقل کرده‌اند:.

آدرس : کليک کنيد
نام تو را نمي دانم | داورنيوز

من نمي دانم چرا پارسال وقتي از آن حوالي گذر مي کردم راهم را سد کردند و بالاجبار توي ون ... دستهايت را بي بهانه به من بسپار،روي يک ريل با من همقدم شو،تو آن سو من اين ...

آدرس : کليک کنيد
دي ???? - حسين منزوي - Blogfa

من از تو نام تو را خواستم، غروب آري ... من بي تو هيچم، تو هرجا که باشي «من» انجاست ... بانوي من! چگونه تسلايتان دهم؟ چون چشم هاي باورتان گريه مي کنند. پر کرده کيسه ...

آدرس : کليک کنيد
سه ماهه اول ** هفته دهم - کودک و مادر

شما الآن اينجا هستيد: ابزارهاي بارداري -- بارداري هفته به هفته -- هفته دهم ... نام: هفته دهم .... با سلام من تو هفته 35 بارداري هستم و هفته به هفته اين دوران رو با اين سايت ...

آدرس : کليک کنيد
Neda Jenab | فيس‌بوک

خداوندا، قدر دانم که هميشه با من و همراهم بودي و هستي ، چرا که با تو بودن و در پناه تو بودن من را همچنان امن نگاه ..... Arash Irani اعتراض به من و تو بخاطر جعل نام خليج فارس

آدرس : کليک کنيد
مهر تو را به عالم امکان نمي دهم | به دخت::: پايگاه تخصصي دختران و زنان

23 مه 2015 ... مهر تو را به عالم امکان نمي دهم. اين گنج پر بهاست من ارزان نمي دهم. گر انتخاب جنت و کويت به من دهند. کوي تو را به جنت و رضوان نمي دهم. نام تو را به نزد ...

آدرس : کليک کنيد
درحاشيه تحصن 10 اسفند فرهنگيان – چون پرده بر افتد نه تو ماني و نه ...

22 فوريه 2015 ... هر چند که هفتاد من مثنوي نامه فرهنگيان مقبول طبع حضرت سلطان ، امير شهر ايران نيفتاد و ريش داران ... و وارثان دولت فربه از حرام خواري نام گرفتند و فضيحت رداي شريعتشان ديگر مجلسيان را نيز آلود. ... تعقيب: مجلس دهم 01 | قهوه داغ!

آدرس : کليک کنيد
عشق ... نام کوچک توست ...

اگر يک لحظه خوابت بُرده روي پاي من بوده... و ازآن سال ها اين سينه ام جاي کسي جز تو. اگر بوده ست تنها اين دل تنهاي من بوده. نمي دانم کجا با گريه هايم مي پري از خواب!

آدرس : کليک کنيد
گناهم را نمي دانم تقاصم را سبکتر کن

مردي در جهنم بود که فرشته اي براي کمک به او آمدو گفت: من تورا نجات مي دهم براي اينکه تو ... انصاريان آن را در کتاب خود با نام"داستانهاي عبرت‌آموز" اينگونه نقل کرده‌اند:.

آدرس : کليک کنيد
نام تو را نمي دانم | داورنيوز

من نمي دانم چرا پارسال وقتي از آن حوالي گذر مي کردم راهم را سد کردند و بالاجبار توي ون ... دستهايت را بي بهانه به من بسپار،روي يک ريل با من همقدم شو،تو آن سو من اين ...

آدرس : کليک کنيد
دي ???? - حسين منزوي - Blogfa

من از تو نام تو را خواستم، غروب آري ... من بي تو هيچم، تو هرجا که باشي «من» انجاست ... بانوي من! چگونه تسلايتان دهم؟ چون چشم هاي باورتان گريه مي کنند. پر کرده کيسه ...

آدرس : کليک کنيد
سه ماهه اول ** هفته دهم - کودک و مادر

شما الآن اينجا هستيد: ابزارهاي بارداري -- بارداري هفته به هفته -- هفته دهم ... نام: هفته دهم .... با سلام من تو هفته 35 بارداري هستم و هفته به هفته اين دوران رو با اين سايت ...

آدرس : کليک کنيد
Neda Jenab | فيس‌بوک

خداوندا، قدر دانم که هميشه با من و همراهم بودي و هستي ، چرا که با تو بودن و در پناه تو بودن من را همچنان امن نگاه ..... Arash Irani اعتراض به من و تو بخاطر جعل نام خليج فارس

آدرس : کليک کنيد



تو را چه نام دهم من...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 142
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 17,826
  • بازدید کلی : 180,825