loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 84 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
عزيز بودن جرم نيست

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : عزيز بودن جرم نيست



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




لنگي بودن جرم نيست:بيماريست..نگاهي کارشناسانه به آسيب شناسي ...

لنگي بودن جرم نيست:بيماريست. ... بعض? وقت ها اونارو سورپرا?ز کن?د،?ه شاخه</p><p> براشون بگ?ر?د و</p><p>آروم در گوششون بگ?د " عز?زم تو طرفدار پر افتخار تر?ن و پر</p><p>هوادار تر?ن ...

آدرس : کليک کنيد
افکارنيوز - رهبر انقلاب: دلواپس بودن جرم نيست/چک سفيد امضا به ...

رهبر انقلاب: دلواپس بودن جرم نيست/چک سفيد امضا به کسي نمي دهم .... من مردم عزيز را به بي‌تفاوتي و به نظارت نکردن دعوت نمي‌کنم بلکه به اهتمام به مسائل اصلي ...

آدرس : کليک کنيد
رهبر انقلاب:دغدغه داشتن و دلواپس بودن جرم نيست - صدرا نيوز

رهبر انقلاب:دغدغه داشتن و دلواپس بودن جرم نيست .... را در نظر گرفتم که به شما برادران و خواهران عزيز که در اين اجتماع باشکوه حضور داريد و به همه ملت ايران عرض کنم .

آدرس : کليک کنيد
دلواپس بودن جرم نيست/ چک سفيد امضا به احدي نداده ام - شهداي ايران

دلواپس بودن جرم نيست/ چک سفيد امضا به احدي نداده ام .... من مردم عزيز را به بيتفاوتي دعوت نمي‌کنم به نظارت نکردن دعوت نمي‌کنم بلکه به اهتمام به مسائل اصلي کشور ...

آدرس : کليک کنيد
تحقير مخالفان خلاف "تدبير" است - رجانيوز

21 مارس 2015 ... ... باشد، تحقير مخالفان خلاف "تدبير" است/ دلواپس بودن جرم نيست، اما به ... با شما برادران و خواهران عزيز، زائران و مجاوران مشهد رضوي ملاقات کنيم.

آدرس : کليک کنيد
دوست براي هميشه

عکس و تصوير اگه ديدي طرفت پيگير کارات نيست اگه ديدي حوصله نداره و چکت نميکنه. برچسب‌ها: خيانت. [ سه شنبه ... "عزيز بودن" جرم نيست. "عزيز بودن" جرم نيست.

آدرس : کليک کنيد
حمايت صريح و مکرر از دولت روحاني/ «دلواپس بودن جرم نيست» اما

23 مارس 2015 ... حمايت صريح و مکرر از دولت روحاني/ «دلواپس بودن جرم نيست» اما … ... اعلام و تاکيد نمودند: «بايد هر دو کفه اين شعار يعني ملت عزيز، بزرگ، شجاع، ...

آدرس : کليک کنيد
سرپل و بهسود: آدمسوزي به جرم اوزبيک بودن و هزاره بودن - Kabul Press ...

5 فوريه 2015 ... اين افراد به جرم اوزبيک بودن و هزاره بودن توسط اشغالگران قبيله اي به آتش .... برادر عزيز طرزديد من سيا وسفيد نيست طرز ديد من در باره افغانستان ...

آدرس : کليک کنيد
آيا سني بودن جرم است؟ - تبيان

10 ا کتبر 2013 ... اين حقوقدان صرف سني بودن جرم اين زندانيان را رد كرد و افزود: اين افراد به لحاظ ... در حال حاضر هيچ فردي به عنوان سني بودن در بازداشت نيست و اگر ...

آدرس : کليک کنيد
درمان کيپ شدن گوش - پرشين فان

10 دسامبر 2014 ... بودن مقداري جرم گوش براي سلامت گوش لازم است . ... فضاي گوش خارجي پوست است يعني فضاي استريلي نيست و پر از باکتري ، قارچ و ميکروب است . ..... سلام بر رامتين عزيز ، دوست عزيز با وجود ترشح ماده از گوش شما ، ممکنه که گوش ...

آدرس : کليک کنيد
به جرم دختر بودن ... محکومم

به جرم دختر بودن ... محکومم - وبلاگ دختران ... هيچ گوشه اي برايش دنج نيست............... تکيه کن بر .... پسرا شدن عزيز دل مامان و بابا و عمر و نفس مامان. جوناشون... ماشاالله ...

آدرس : کليک کنيد
عآشق شُد?? جُرمــ نيــــــستــــ.....

... عزيزم سلام... براي عضويت شرايط خاصي لازم نيست ... شبي بي قصد وبي نيت به من گفتي عزيز من. نبودي اين ور خط .... متعهد شده ام به كنار تو بودن. تا يك ابد بي ...

آدرس : کليک کنيد
دوست داشتن بامزه - اس ام اس 98

عزيز بودنجرم نيست ، امتيازيست که “تو” در قلب من داري و “خيلي ها” ندارند. آقاي مديرسه شنبه ,?? دي , ???? بازديد : بدون نظر اس ام اس عاشقانه. مطالب مشابه با اين مطلب .

آدرس : کليک کنيد
بهانه باتوبودن

يادمان باشد با هم بودن دليلي براي با هم ماندن نيست. رسيدن رفتن ميخواهد اما آخر همه رفتن ها رسيدن نيست. يادمان باشد رفتني .... عزيز بودن جرم نيست امتيازيست که تو  ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي نيوتن – بخش دوم | Big Bang

30 دسامبر 2014 ... در يک موضوع شکي نيست و آن اينکه جامعه اي که با استانداردهاي مناسب سر و ... که در آنها از جرم استفاده شده را تعميم داد (ثابت و مستقل بودن جرم نيز .... بنابراين عليرغم عزيز بودن نسبيت خاص، ولي اونو بايد در سرعت نور، دور ريخت…

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جديد ????

20 دسامبر 2014 ... از تنهاييم ژاکتي بافتم که به گرمي هيچ آغوشي نيست.. ولي بي منت گرم است . . “ عزيز بودنجرم نيست. امتيازيست که “تو” در قلب من داري و “خيلي ها” ...

آدرس : کليک کنيد
آيا سني بودن جرم است؟ - تبيان

10 ا کتبر 2013 ... اين حقوقدان صرف سني بودن جرم اين زندانيان را رد كرد و افزود: اين افراد به لحاظ ... در حال حاضر هيچ فردي به عنوان سني بودن در بازداشت نيست و اگر ...

آدرس : کليک کنيد
درمان کيپ شدن گوش - پرشين فان

10 دسامبر 2014 ... بودن مقداري جرم گوش براي سلامت گوش لازم است . ... فضاي گوش خارجي پوست است يعني فضاي استريلي نيست و پر از باکتري ، قارچ و ميکروب است . ..... سلام بر رامتين عزيز ، دوست عزيز با وجود ترشح ماده از گوش شما ، ممکنه که گوش ...

آدرس : کليک کنيد
به جرم دختر بودن ... محکومم

به جرم دختر بودن ... محکومم - وبلاگ دختران ... هيچ گوشه اي برايش دنج نيست............... تکيه کن بر .... پسرا شدن عزيز دل مامان و بابا و عمر و نفس مامان. جوناشون... ماشاالله ...

آدرس : کليک کنيد
عآشق شُد?? جُرمــ نيــــــستــــ.....

... عزيزم سلام... براي عضويت شرايط خاصي لازم نيست ... شبي بي قصد وبي نيت به من گفتي عزيز من. نبودي اين ور خط .... متعهد شده ام به كنار تو بودن. تا يك ابد بي ...

آدرس : کليک کنيد
دوست داشتن بامزه - اس ام اس 98

عزيز بودنجرم نيست ، امتيازيست که “تو” در قلب من داري و “خيلي ها” ندارند. آقاي مديرسه شنبه ,?? دي , ???? بازديد : بدون نظر اس ام اس عاشقانه. مطالب مشابه با اين مطلب .

آدرس : کليک کنيد
بهانه باتوبودن

يادمان باشد با هم بودن دليلي براي با هم ماندن نيست. رسيدن رفتن ميخواهد اما آخر همه رفتن ها رسيدن نيست. يادمان باشد رفتني .... عزيز بودن جرم نيست امتيازيست که تو  ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي نيوتن – بخش دوم | Big Bang

30 دسامبر 2014 ... در يک موضوع شکي نيست و آن اينکه جامعه اي که با استانداردهاي مناسب سر و ... که در آنها از جرم استفاده شده را تعميم داد (ثابت و مستقل بودن جرم نيز .... بنابراين عليرغم عزيز بودن نسبيت خاص، ولي اونو بايد در سرعت نور، دور ريخت…

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جديد ????

20 دسامبر 2014 ... از تنهاييم ژاکتي بافتم که به گرمي هيچ آغوشي نيست.. ولي بي منت گرم است . . “ عزيز بودنجرم نيست. امتيازيست که “تو” در قلب من داري و “خيلي ها” ...

آدرس : کليک کنيد
آيا سني بودن جرم است؟ - تبيان

10 ا کتبر 2013 ... اين حقوقدان صرف سني بودن جرم اين زندانيان را رد كرد و افزود: اين افراد به لحاظ ... در حال حاضر هيچ فردي به عنوان سني بودن در بازداشت نيست و اگر ...

آدرس : کليک کنيد
درمان کيپ شدن گوش - پرشين فان

10 دسامبر 2014 ... بودن مقداري جرم گوش براي سلامت گوش لازم است . ... فضاي گوش خارجي پوست است يعني فضاي استريلي نيست و پر از باکتري ، قارچ و ميکروب است . ..... سلام بر رامتين عزيز ، دوست عزيز با وجود ترشح ماده از گوش شما ، ممکنه که گوش ...

آدرس : کليک کنيد
به جرم دختر بودن ... محکومم

به جرم دختر بودن ... محکومم - وبلاگ دختران ... هيچ گوشه اي برايش دنج نيست............... تکيه کن بر .... پسرا شدن عزيز دل مامان و بابا و عمر و نفس مامان. جوناشون... ماشاالله ...

آدرس : کليک کنيد
عآشق شُد?? جُرمــ نيــــــستــــ.....

... عزيزم سلام... براي عضويت شرايط خاصي لازم نيست ... شبي بي قصد وبي نيت به من گفتي عزيز من. نبودي اين ور خط .... متعهد شده ام به كنار تو بودن. تا يك ابد بي ...

آدرس : کليک کنيد
دوست داشتن بامزه - اس ام اس 98

عزيز بودنجرم نيست ، امتيازيست که “تو” در قلب من داري و “خيلي ها” ندارند. آقاي مديرسه شنبه ,?? دي , ???? بازديد : بدون نظر اس ام اس عاشقانه. مطالب مشابه با اين مطلب .

آدرس : کليک کنيد
بهانه باتوبودن

يادمان باشد با هم بودن دليلي براي با هم ماندن نيست. رسيدن رفتن ميخواهد اما آخر همه رفتن ها رسيدن نيست. يادمان باشد رفتني .... عزيز بودن جرم نيست امتيازيست که تو  ...

آدرس : کليک کنيد
دنياي نيوتن – بخش دوم | Big Bang

30 دسامبر 2014 ... در يک موضوع شکي نيست و آن اينکه جامعه اي که با استانداردهاي مناسب سر و ... که در آنها از جرم استفاده شده را تعميم داد (ثابت و مستقل بودن جرم نيز .... بنابراين عليرغم عزيز بودن نسبيت خاص، ولي اونو بايد در سرعت نور، دور ريخت…

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس عاشقانه جديد ????

20 دسامبر 2014 ... از تنهاييم ژاکتي بافتم که به گرمي هيچ آغوشي نيست.. ولي بي منت گرم است . . “ عزيز بودنجرم نيست. امتيازيست که “تو” در قلب من داري و “خيلي ها” ...

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه ها روي تخته سياه خالي...

امتياز تو. “عزيز بودنجرم نيست ،. امتيازيست که “تو” در قلب من داري. و “خيلي ها” ندارند. + يکشنبه نهم آذر ????سـاعت 17:51تـوسط سمانه| ???????? ...

آدرس : کليک کنيد
بحث اصل يكصد وشصت وهفت قانون اساسي [آرشيو] - سايت علمي ...

بنا بر اصل قانوني بودن جرم ومجازات در حقوقه موضوعهايران ... خودم شرنده ام که اين حرف را مي گويم، ولي جناب عزيز من اين تاپيک مقاله نيست که شما امديد ...

آدرس : کليک کنيد
دورهم ??

عزيز بودن. عزيز بودن جرم نيست بلکه امتيازيست که تو داري و ديگران ندارند . + نوشته شده در 92/04/25ساعت 12:32 بعد از ظهر توسط بهار خانوم | نظر بدهيد ...

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هاي تنهايي

دوم شخصِ مفرد نيست ! همه ي زندگيِ " من " است... تصاوير زيباسازي وبلاگ،قالب ... عزيز بودن جرم نيست ،. امتيازيست که تو در قلب من داري. تصاوير زيباسازي ...

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه | جملات زيبا - مطالب احساسي

هيچگاه به بي تو بودن عادت نخواهم کرد... يا بمان... يا. ... ميـــدونـــي خيــلــي دوســش داري پـــس نگـــو مهـــم نيستـــ! بگــــو مهمــــه امــــا .... عزيز بودن جرم نيست. تاريخ : جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس

هيچگاه به بي تو بودن عادت نخواهم کرد... يا بمان... يا. ... ميـــدونـــي خيــلــي دوســش داري پـــس نگـــو مهـــم نيستـــ! بگــــو مهمــــه امــــا .... عزيز بودن جرم نيست. تاريخ : جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس مهرانگيز عاشقانه جديد - اس ام اس عاشقانه

21 دسامبر 2014 ... بيا قرار بگذاريم هر چند شنبه در خوابي خيالي …جايي يک دلِ سيـر هم را ببينيم . بقيه ادامه مطلب.. “عزيز بودنجرم نيست ، امتيازيست که “تو” در قلب ...

آدرس : کليک کنيد
روزي که زن شدم · Article 19

16 ژانويه 2014 ... کتابم مجوز نمي گيرد به جرم آن که از زن نوشته ام و کلمه ي «فمينيسم» بر ... آنجا هم طرفدار عزيز منتظر شنيدن شعرهاي من نيست بلکه دارد کلمات را ... من فقط مي خواهم ديوانه وار خودم باشم و براي زنده بودن و عاشق بودن از کسي اجازه نگيرم.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه ها روي تخته سياه خالي...

امتياز تو. “عزيز بودنجرم نيست ،. امتيازيست که “تو” در قلب من داري. و “خيلي ها” ندارند. + يکشنبه نهم آذر ????سـاعت 17:51تـوسط سمانه| ???????? ...

آدرس : کليک کنيد
بحث اصل يكصد وشصت وهفت قانون اساسي [آرشيو] - سايت علمي ...

بنا بر اصل قانوني بودن جرم ومجازات در حقوقه موضوعهايران ... خودم شرنده ام که اين حرف را مي گويم، ولي جناب عزيز من اين تاپيک مقاله نيست که شما امديد ...

آدرس : کليک کنيد
دورهم ??

عزيز بودن. عزيز بودن جرم نيست بلکه امتيازيست که تو داري و ديگران ندارند . + نوشته شده در 92/04/25ساعت 12:32 بعد از ظهر توسط بهار خانوم | نظر بدهيد ...

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هاي تنهايي

دوم شخصِ مفرد نيست ! همه ي زندگيِ " من " است... تصاوير زيباسازي وبلاگ،قالب ... عزيز بودن جرم نيست ،. امتيازيست که تو در قلب من داري. تصاوير زيباسازي ...

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه | جملات زيبا - مطالب احساسي

هيچگاه به بي تو بودن عادت نخواهم کرد... يا بمان... يا. ... ميـــدونـــي خيــلــي دوســش داري پـــس نگـــو مهـــم نيستـــ! بگــــو مهمــــه امــــا .... عزيز بودن جرم نيست. تاريخ : جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس

هيچگاه به بي تو بودن عادت نخواهم کرد... يا بمان... يا. ... ميـــدونـــي خيــلــي دوســش داري پـــس نگـــو مهـــم نيستـــ! بگــــو مهمــــه امــــا .... عزيز بودن جرم نيست. تاريخ : جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس مهرانگيز عاشقانه جديد - اس ام اس عاشقانه

21 دسامبر 2014 ... بيا قرار بگذاريم هر چند شنبه در خوابي خيالي …جايي يک دلِ سيـر هم را ببينيم . بقيه ادامه مطلب.. “عزيز بودنجرم نيست ، امتيازيست که “تو” در قلب ...

آدرس : کليک کنيد
روزي که زن شدم · Article 19

16 ژانويه 2014 ... کتابم مجوز نمي گيرد به جرم آن که از زن نوشته ام و کلمه ي «فمينيسم» بر ... آنجا هم طرفدار عزيز منتظر شنيدن شعرهاي من نيست بلکه دارد کلمات را ... من فقط مي خواهم ديوانه وار خودم باشم و براي زنده بودن و عاشق بودن از کسي اجازه نگيرم.

آدرس : کليک کنيد
عاشقانه ها روي تخته سياه خالي...

امتياز تو. “عزيز بودنجرم نيست ،. امتيازيست که “تو” در قلب من داري. و “خيلي ها” ندارند. + يکشنبه نهم آذر ????سـاعت 17:51تـوسط سمانه| ???????? ...

آدرس : کليک کنيد
بحث اصل يكصد وشصت وهفت قانون اساسي [آرشيو] - سايت علمي ...

بنا بر اصل قانوني بودن جرم ومجازات در حقوقه موضوعهايران ... خودم شرنده ام که اين حرف را مي گويم، ولي جناب عزيز من اين تاپيک مقاله نيست که شما امديد ...

آدرس : کليک کنيد
دورهم ??

عزيز بودن. عزيز بودن جرم نيست بلکه امتيازيست که تو داري و ديگران ندارند . + نوشته شده در 92/04/25ساعت 12:32 بعد از ظهر توسط بهار خانوم | نظر بدهيد ...

آدرس : کليک کنيد
دل نوشته هاي تنهايي

دوم شخصِ مفرد نيست ! همه ي زندگيِ " من " است... تصاوير زيباسازي وبلاگ،قالب ... عزيز بودن جرم نيست ،. امتيازيست که تو در قلب من داري. تصاوير زيباسازي ...

آدرس : کليک کنيد
جملات عاشقانه | جملات زيبا - مطالب احساسي

هيچگاه به بي تو بودن عادت نخواهم کرد... يا بمان... يا. ... ميـــدونـــي خيــلــي دوســش داري پـــس نگـــو مهـــم نيستـــ! بگــــو مهمــــه امــــا .... عزيز بودن جرم نيست. تاريخ : جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
جديدترين جملات عاشقانه واحساسي همراه با عکس

هيچگاه به بي تو بودن عادت نخواهم کرد... يا بمان... يا. ... ميـــدونـــي خيــلــي دوســش داري پـــس نگـــو مهـــم نيستـــ! بگــــو مهمــــه امــــا .... عزيز بودن جرم نيست. تاريخ : جمعه ...

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس مهرانگيز عاشقانه جديد - اس ام اس عاشقانه

21 دسامبر 2014 ... بيا قرار بگذاريم هر چند شنبه در خوابي خيالي …جايي يک دلِ سيـر هم را ببينيم . بقيه ادامه مطلب.. “عزيز بودنجرم نيست ، امتيازيست که “تو” در قلب ...

آدرس : کليک کنيد
روزي که زن شدم · Article 19

16 ژانويه 2014 ... کتابم مجوز نمي گيرد به جرم آن که از زن نوشته ام و کلمه ي «فمينيسم» بر ... آنجا هم طرفدار عزيز منتظر شنيدن شعرهاي من نيست بلکه دارد کلمات را ... من فقط مي خواهم ديوانه وار خودم باشم و براي زنده بودن و عاشق بودن از کسي اجازه نگيرم.

آدرس : کليک کنيد



عزيز بودن جرم نيست
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 122
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,115
  • بازدید ماه : 1,115
  • بازدید سال : 18,890
  • بازدید کلی : 181,889