loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 181 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
پاسخ بنيتز به شايعه بروز بين خودش و رونالدو

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : پاسخ بنيتز به شايعه بروز بين خودش و رونالدو



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




آنا مورگان:مسي بهترين بازيکن جهان است - آفسايد نيوز

1 ساعت قبل ... به گزارش آفسايدنيوز، الکس مورگان روز گذشته پس از بازي…,آنا مورگان:مسي بهترين بازيکن جهان ... پاسخ بنيتز به شايعه بروز بين خودش و رونالدو.

آدرس : کليک کنيد
پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش ...

9 ساعت قبل ... روز گذشته خبري منتشر شد مبني بر اينکه رونالدو از دست بنيتز به خاطر قبول نکردن ... لينک اصلي خبر در سايت ورزش 11: پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ... کريستيانو رونالدو حق تصوير خودش را پيتر ليم فروخت.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار کريستيانو رونالدو - تي نيوز

آخرين اخبار کريستيانو رونالدو ... پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي  ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: کار کردن رونالدو درک بالايي مي خواهد چرا که او بهترين بازيکن ...

به گزارش بخش بين المللي ورزش 11، رافائل بنيتز ، سرمربي رئال مادريد در کنفرانس مطبوعاتي قبل از بازي با ... پيرلو: خودم رفتم قبل از اينکه مرا از يوونتوس بيرون کنند ... پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش.

آدرس : کليک کنيد
پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش

پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. ... بنيتز: رونالدو بهترين بازيکن دنياست ... مهر تاييد شاه غلام، پاشازاده و خداداد بر خريد پرسپوليس/ انصاري خودش را اثبات مي کند ؟

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: رونالدو بهترين بازيکن دنياست - فارسي - Shafaqna

معمولا از بازيکناني که در تيم خودم نيستند صحبت نمي کنم. برايش آرزوي موفقيت مي کنم اما نه ... پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش ...

آدرس : کليک کنيد
من گفتم پيراهن مجيـدي را به کسي ندهند - فارسي - Shafaqna

17 ساعت قبل ... سهميه داوران بين المللي ايران در سال 2016 - 2017 اعلام شد .... عصبانيت رونالدو از تمرينات بنيتس+عکس ... پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش ... مظلومي:با افکار خودم پيش مي‌روم حتي اگر زمين بخورم ...

آدرس : کليک کنيد
بافيا - بنزما به دنبال اثبات خودش به بنيتز | جستجو |

کريم بنزما به خوبي مي داند که در ترکيب بنيتز جايي براي بازيکنان تنبل وجود ندارد و ... بنزما اين روزها در مقابل همه شايعاتي که در مورد اينده اش مطرح مي شود سکوت اختيار کرده است. ..... بنيتز: نمي توانم بين رونالدو و بيل يکي را انتخاب کنم ... خولاصه موضوعات پنج شب : (پاسخ به برخي از شبهات معروف) ..... آخرين سايت هاي بروز شده.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «کريستيانو رونالدو»

بي‌احترامي رونالدو به بنيتس به خاطر يک گل مردود ... اين اتفاقات، شايعه هنوز داغ نشده جدايي کريس از رئال مادريد را وارد فاز تازه‌اي خواهد کرد. ... است از بين نامزد‌ها بهترين نفر در مراسمي که در تاريخ ?? اوت (? شهريور) به هنگام قرعه‌کشي ليگ .... نونو گومز و ساير خوب هاي پرتغال، در کشور خودش به فينال رسيد و برابر يونان بهزانو درآمدند.

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز

رونالدو , رئال مادريد , گرث بيل , رئال , کريس رونالدو , عشق , پرتغال , کارلتو , بنزما , راموس ... چريشف در سيستم 1-3-2-4 براي بنيتز يک بال چپ مهم به شمار مي رود و مربي .... نيازي نيست که از او بخواهيم بماند مطمئنا خودش هم مي خواهد بماند.” .... پ.ن: با اين حرفا مشخص شد که شايعات درباره ي بدبودن رابطه ي رونالدو و بنيتز کاملا دروغ بوده.

آدرس : کليک کنيد
وانا نيوز

پاسخ سرمربي رئال به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. بنيتس: دوست دارم تمام بازيکنانم مانند رونالدو باشند · بنيتس: دوست دارم تمام بازيکنانم مانند رونالدو باشند ... پيرلو: خودم رفتم قبل از اينکه مرا از يوونتوس بيرون کنند ...

آدرس : کليک کنيد
سربازان رئال مادريد | Facebook

' رافا بنيتز بيستمين مربي اسپانيايي تاريخ رئال مادريد است. از سال 1994 تا. ' لوکاس سيلوا که با ?? ميليون در زمستان به رئال مادريد پيوست فاقد تجربه ..... وي در پاسخ به پرسشي در مورد ماندن خودش در رئال فصل آينده گفت :” البته که مي مانم. ... کريستيانو رونالدو به شکلي جالب به شايعات در هفته هاي اخير پيرامون زندگي شخصيش ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبال جهان

پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. ? مرداد??. رافائل بنيتز شايعاتي را که از مشاجره و اختلاف کريستيانو رونالدو با وي در تمرينات روز ... اين بازيکن همچنين در ?? بازي ملي خودش توانسته ? گل به نام خودش ثبت کند.

آدرس : کليک کنيد
جنگ سرد بي سابقه بين رئال و منچستريونايتد | ورزش 3

1 روز پيش ... به گزارش "ورزش سه"، حتي پيوستن رونالدو از يونايتد به رئال در سال ... به رئال مادريد، باعث بروز حاشيه هاي فراوان و به نوعي يک جنگ سرد بين دو ... هاي پرز و بنيتس در مورد علاقه رئال براي حفظ راموس، بازتاب فراواني در رسانه هاي اسپانيايي داشت. رئيس و نيز سرمربي رئال مادريد، در واکنش به شايعات جدايي راموس، در ...

آدرس : کليک کنيد
حلي - شوخي رونالدو با په په در تمرينات رئال مادريد\ تصاوير | جستجو |

رئال نيوز - کريستيانو رونالدو به تقدير از ايکر کاسياس سنگربان سابق رئال مادريد .... سرخيو راموس کاپيتان دوم رئال که از با تجربه هاي رئال مادريد مي باشد شايعات ... بنيتز: نمي توانم بين رونالدو و بيل يکي را انتخاب کنم ... چيچاريتو:در رئال مادريد دوباره خودم را پيدا کردم؛رونالدو شگفت انگيز است ..... آخرين سايت هاي بروز شده.

آدرس : کليک کنيد
رونالدو چه توهيني به بنيتس کرد؟ - آکا - آکانيوز - آکاايران

10 ساعت قبل ... بنيتس به تازگي در مصاحبه اي در پاسخ به سوالي در مورد اينکه چه کسي بهترين بازيکن دنياست، از بردن نام رونالدو خودداري کرد و همين مسئله، شايعاتي در مورد اختلاف اين دو به وجود آورد.‏ ... آخرين تاريخ بروز رساني 1 مرداد 94 ساعت 03:15 ... که در عرصه سياست و ديپلماسي و روابط بين الملل جايي دارند، عجين شده است.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «کريستيانو رونالدو»

بي‌احترامي رونالدو به بنيتس به خاطر يک گل مردود ... اين اتفاقات، شايعه هنوز داغ نشده جدايي کريس از رئال مادريد را وارد فاز تازه‌اي خواهد کرد. ... است از بين نامزد‌ها بهترين نفر در مراسمي که در تاريخ ?? اوت (? شهريور) به هنگام قرعه‌کشي ليگ .... نونو گومز و ساير خوب هاي پرتغال، در کشور خودش به فينال رسيد و برابر يونان بهزانو درآمدند.

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز

رونالدو , رئال مادريد , گرث بيل , رئال , کريس رونالدو , عشق , پرتغال , کارلتو , بنزما , راموس ... چريشف در سيستم 1-3-2-4 براي بنيتز يک بال چپ مهم به شمار مي رود و مربي .... نيازي نيست که از او بخواهيم بماند مطمئنا خودش هم مي خواهد بماند.” .... پ.ن: با اين حرفا مشخص شد که شايعات درباره ي بدبودن رابطه ي رونالدو و بنيتز کاملا دروغ بوده.

آدرس : کليک کنيد
وانا نيوز

پاسخ سرمربي رئال به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. بنيتس: دوست دارم تمام بازيکنانم مانند رونالدو باشند · بنيتس: دوست دارم تمام بازيکنانم مانند رونالدو باشند ... پيرلو: خودم رفتم قبل از اينکه مرا از يوونتوس بيرون کنند ...

آدرس : کليک کنيد
سربازان رئال مادريد | Facebook

' رافا بنيتز بيستمين مربي اسپانيايي تاريخ رئال مادريد است. از سال 1994 تا. ' لوکاس سيلوا که با ?? ميليون در زمستان به رئال مادريد پيوست فاقد تجربه ..... وي در پاسخ به پرسشي در مورد ماندن خودش در رئال فصل آينده گفت :” البته که مي مانم. ... کريستيانو رونالدو به شکلي جالب به شايعات در هفته هاي اخير پيرامون زندگي شخصيش ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبال جهان

پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. ? مرداد??. رافائل بنيتز شايعاتي را که از مشاجره و اختلاف کريستيانو رونالدو با وي در تمرينات روز ... اين بازيکن همچنين در ?? بازي ملي خودش توانسته ? گل به نام خودش ثبت کند.

آدرس : کليک کنيد
جنگ سرد بي سابقه بين رئال و منچستريونايتد | ورزش 3

1 روز پيش ... به گزارش "ورزش سه"، حتي پيوستن رونالدو از يونايتد به رئال در سال ... به رئال مادريد، باعث بروز حاشيه هاي فراوان و به نوعي يک جنگ سرد بين دو ... هاي پرز و بنيتس در مورد علاقه رئال براي حفظ راموس، بازتاب فراواني در رسانه هاي اسپانيايي داشت. رئيس و نيز سرمربي رئال مادريد، در واکنش به شايعات جدايي راموس، در ...

آدرس : کليک کنيد
حلي - شوخي رونالدو با په په در تمرينات رئال مادريد\ تصاوير | جستجو |

رئال نيوز - کريستيانو رونالدو به تقدير از ايکر کاسياس سنگربان سابق رئال مادريد .... سرخيو راموس کاپيتان دوم رئال که از با تجربه هاي رئال مادريد مي باشد شايعات ... بنيتز: نمي توانم بين رونالدو و بيل يکي را انتخاب کنم ... چيچاريتو:در رئال مادريد دوباره خودم را پيدا کردم؛رونالدو شگفت انگيز است ..... آخرين سايت هاي بروز شده.

آدرس : کليک کنيد
رونالدو چه توهيني به بنيتس کرد؟ - آکا - آکانيوز - آکاايران

10 ساعت قبل ... بنيتس به تازگي در مصاحبه اي در پاسخ به سوالي در مورد اينکه چه کسي بهترين بازيکن دنياست، از بردن نام رونالدو خودداري کرد و همين مسئله، شايعاتي در مورد اختلاف اين دو به وجود آورد.‏ ... آخرين تاريخ بروز رساني 1 مرداد 94 ساعت 03:15 ... که در عرصه سياست و ديپلماسي و روابط بين الملل جايي دارند، عجين شده است.

آدرس : کليک کنيد
Football.ir - اخبار فوتبال : «کريستيانو رونالدو»

بي‌احترامي رونالدو به بنيتس به خاطر يک گل مردود ... اين اتفاقات، شايعه هنوز داغ نشده جدايي کريس از رئال مادريد را وارد فاز تازه‌اي خواهد کرد. ... است از بين نامزد‌ها بهترين نفر در مراسمي که در تاريخ ?? اوت (? شهريور) به هنگام قرعه‌کشي ليگ .... نونو گومز و ساير خوب هاي پرتغال، در کشور خودش به فينال رسيد و برابر يونان بهزانو درآمدند.

آدرس : کليک کنيد
رئال نيوز

رونالدو , رئال مادريد , گرث بيل , رئال , کريس رونالدو , عشق , پرتغال , کارلتو , بنزما , راموس ... چريشف در سيستم 1-3-2-4 براي بنيتز يک بال چپ مهم به شمار مي رود و مربي .... نيازي نيست که از او بخواهيم بماند مطمئنا خودش هم مي خواهد بماند.” .... پ.ن: با اين حرفا مشخص شد که شايعات درباره ي بدبودن رابطه ي رونالدو و بنيتز کاملا دروغ بوده.

آدرس : کليک کنيد
وانا نيوز

پاسخ سرمربي رئال به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. بنيتس: دوست دارم تمام بازيکنانم مانند رونالدو باشند · بنيتس: دوست دارم تمام بازيکنانم مانند رونالدو باشند ... پيرلو: خودم رفتم قبل از اينکه مرا از يوونتوس بيرون کنند ...

آدرس : کليک کنيد
سربازان رئال مادريد | Facebook

' رافا بنيتز بيستمين مربي اسپانيايي تاريخ رئال مادريد است. از سال 1994 تا. ' لوکاس سيلوا که با ?? ميليون در زمستان به رئال مادريد پيوست فاقد تجربه ..... وي در پاسخ به پرسشي در مورد ماندن خودش در رئال فصل آينده گفت :” البته که مي مانم. ... کريستيانو رونالدو به شکلي جالب به شايعات در هفته هاي اخير پيرامون زندگي شخصيش ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبال جهان

پاسخ بنيتز به شايعه بروز اختلاف ميان او و ستاره پرتغالي تيمش. ? مرداد??. رافائل بنيتز شايعاتي را که از مشاجره و اختلاف کريستيانو رونالدو با وي در تمرينات روز ... اين بازيکن همچنين در ?? بازي ملي خودش توانسته ? گل به نام خودش ثبت کند.

آدرس : کليک کنيد
جنگ سرد بي سابقه بين رئال و منچستريونايتد | ورزش 3

1 روز پيش ... به گزارش "ورزش سه"، حتي پيوستن رونالدو از يونايتد به رئال در سال ... به رئال مادريد، باعث بروز حاشيه هاي فراوان و به نوعي يک جنگ سرد بين دو ... هاي پرز و بنيتس در مورد علاقه رئال براي حفظ راموس، بازتاب فراواني در رسانه هاي اسپانيايي داشت. رئيس و نيز سرمربي رئال مادريد، در واکنش به شايعات جدايي راموس، در ...

آدرس : کليک کنيد
حلي - شوخي رونالدو با په په در تمرينات رئال مادريد\ تصاوير | جستجو |

رئال نيوز - کريستيانو رونالدو به تقدير از ايکر کاسياس سنگربان سابق رئال مادريد .... سرخيو راموس کاپيتان دوم رئال که از با تجربه هاي رئال مادريد مي باشد شايعات ... بنيتز: نمي توانم بين رونالدو و بيل يکي را انتخاب کنم ... چيچاريتو:در رئال مادريد دوباره خودم را پيدا کردم؛رونالدو شگفت انگيز است ..... آخرين سايت هاي بروز شده.

آدرس : کليک کنيد
رونالدو چه توهيني به بنيتس کرد؟ - آکا - آکانيوز - آکاايران

10 ساعت قبل ... بنيتس به تازگي در مصاحبه اي در پاسخ به سوالي در مورد اينکه چه کسي بهترين بازيکن دنياست، از بردن نام رونالدو خودداري کرد و همين مسئله، شايعاتي در مورد اختلاف اين دو به وجود آورد.‏ ... آخرين تاريخ بروز رساني 1 مرداد 94 ساعت 03:15 ... که در عرصه سياست و ديپلماسي و روابط بين الملل جايي دارند، عجين شده است.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: کفاشيان جانشينش را در مصاحبه با کيهان ورزشي اعلام کرد ...

9 ساعت قبل ... او با اين جمله كه «بله من او را به فوتبال آورده‌ام» پاسخ كوتاه و محكمي به اين سوال داده است. ... به اين ترتيب در زمان بروز مشكلات رييس كه اهالي ورزش همه او را به نام «استاد برگزاري مجامع» مي‌شناسند، با ... در ذهن خودم بوده كه او گزينه خوبي براي فدراسيون خواهد بود. ..... ??:?? عصبانيت رونالدو از بنيتز در تمرينات رئال !

آدرس : کليک کنيد
اختلافي بين ما و سازمان ليگ وجود ندارد | از قهرماني خواستم خودش را نشان ...

1 روز پيش ... رييس کميته داوران در پاسخ به اين پرسش که آقاي پرداخت نشدن دستمزد داوران به دليل اختلاف بين کميته داوران و ... برمي گردد، به هر حال سعي مي کنيم در همين کلاس هاي دو روزه خيلي از مسائل مهم و به روز داوري را مطرح کنيم. ... حيدري: شايعه قهر من از استقلال صحت ندارد ... بي احترامي رونالدو به بنيتس به خاطر يک گل مردود ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - بولتن نيوز

بنيتس: دوست دارم بازيکنانم مانند رونالدو باشند. پاسخ سرمربي رئال به شايعه اختلافش با cr7. بنيتس: دوست دارم ... در شهر خودم غريبه بودم! حقيقي: مي خواستم ...

آدرس : کليک کنيد
کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو

کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو - اخبار و فيلم ها و تصاوير مربوط به ... اين بازيکن 30 ساله که حالا به جنبه فيزيکي و آمادگي جسماني‌اش خيلي اهميت مي‌دهد، از اين حيث روز به روز بهتر و آماده‌تر نشان مي‌دهد. ... خودم مي‌دانم که بايد تمامش کنم. ... در حقيقت بنيتز به راموس گفته است که در مقابل شايعات به او کاملا اطمينان دارد و روي  ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ عجيب ده خيا به باشگاه:مي آيم به شرطي که کاسياس برود | مادريد ...

رونالدو:در مورد من اخبار دروغ منتشر نکنيد / از بودن در برنابئو راضي هستم .... بسته شد و ديگر هيچ کس تصميم به بروز رساني آن نگرفت ؛ پس از وب سايت رئال مادريدي ها ... ستاره بايد شانس خودش را براي پيوستن به باشگاه کم رنگ تر از هميشه ببيند. اين بازيکن جوان در پاسخ به شايعه حضورش در تيم اذعان کرد:مي آيم اما يک شرط دارد و آن ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: وقتي در والنسيا بودم، رونالدو را مي خواستيم؛ خريد کردن حالا ...

هنگامي که متوجه شدم او برنامه جدايي دارد، خودم را در جريان تمام هر چه در مذاکرات مي گذشت قرار دادم. .... تو ليور هم که بود با جرارد و تورس يکم به مشکل خورد ولي حل شد! ... استاد حالا بد شده بنيتز بين بازيکناش فرقي نميذاره و از همشون يکسان تعريف ميکنه. ... اينکه بنيتز به درد رئال ميخوره يه بحثه اينکه بگي طرف نميتونه بفهمه که سطح ...

آدرس : کليک کنيد
it's just a game after all

4 روز پيش ... احتمال استفاده بنيتز از رونالدو به عنوان مهاجم نوک باعث شايعه جدايي بنزما از مادريد شده. ... پاسخ شما : توپچي عزيز ارتور ويدال هافبک دفاعي مطلق و تخصصي نيس. .... به ترکيب اوليه تيم خيلي سخته و ممکنه تنش ها و تفرقه هايي در تيم بروز کنه ... من خودم به ونگر کاملا اعتقاد دارم ولي اگه بخواد با همين اوضاع و با همين ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتس: رونالدو از من تقاضاي غيرمعقول نداشته

رافا بنيتس در واکنش به شايعات اخير در مورد تقاضاي بازيکناني چون رونالدو و بيل از ... نظراتشان در مورد بهتر کردن اوضاع را پرسيدم و به همراه تيم فني خودم، از آنها نهايت استفاده را براي پيشرفت تيم خواهيم برد. ... در تيم من بايد تعادل خوبي بين دفاع و حمله وجود داشته باشد و بازيکنان بايد به بازي ... به روز شده در: ?? تير ???? - ??:?? ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: کفاشيان جانشينش را در مصاحبه با کيهان ورزشي اعلام کرد ...

9 ساعت قبل ... او با اين جمله كه «بله من او را به فوتبال آورده‌ام» پاسخ كوتاه و محكمي به اين سوال داده است. ... به اين ترتيب در زمان بروز مشكلات رييس كه اهالي ورزش همه او را به نام «استاد برگزاري مجامع» مي‌شناسند، با ... در ذهن خودم بوده كه او گزينه خوبي براي فدراسيون خواهد بود. ..... ??:?? عصبانيت رونالدو از بنيتز در تمرينات رئال !

آدرس : کليک کنيد
اختلافي بين ما و سازمان ليگ وجود ندارد | از قهرماني خواستم خودش را نشان ...

1 روز پيش ... رييس کميته داوران در پاسخ به اين پرسش که آقاي پرداخت نشدن دستمزد داوران به دليل اختلاف بين کميته داوران و ... برمي گردد، به هر حال سعي مي کنيم در همين کلاس هاي دو روزه خيلي از مسائل مهم و به روز داوري را مطرح کنيم. ... حيدري: شايعه قهر من از استقلال صحت ندارد ... بي احترامي رونالدو به بنيتس به خاطر يک گل مردود ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - بولتن نيوز

بنيتس: دوست دارم بازيکنانم مانند رونالدو باشند. پاسخ سرمربي رئال به شايعه اختلافش با cr7. بنيتس: دوست دارم ... در شهر خودم غريبه بودم! حقيقي: مي خواستم ...

آدرس : کليک کنيد
کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو

کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو - اخبار و فيلم ها و تصاوير مربوط به ... اين بازيکن 30 ساله که حالا به جنبه فيزيکي و آمادگي جسماني‌اش خيلي اهميت مي‌دهد، از اين حيث روز به روز بهتر و آماده‌تر نشان مي‌دهد. ... خودم مي‌دانم که بايد تمامش کنم. ... در حقيقت بنيتز به راموس گفته است که در مقابل شايعات به او کاملا اطمينان دارد و روي  ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ عجيب ده خيا به باشگاه:مي آيم به شرطي که کاسياس برود | مادريد ...

رونالدو:در مورد من اخبار دروغ منتشر نکنيد / از بودن در برنابئو راضي هستم .... بسته شد و ديگر هيچ کس تصميم به بروز رساني آن نگرفت ؛ پس از وب سايت رئال مادريدي ها ... ستاره بايد شانس خودش را براي پيوستن به باشگاه کم رنگ تر از هميشه ببيند. اين بازيکن جوان در پاسخ به شايعه حضورش در تيم اذعان کرد:مي آيم اما يک شرط دارد و آن ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: وقتي در والنسيا بودم، رونالدو را مي خواستيم؛ خريد کردن حالا ...

هنگامي که متوجه شدم او برنامه جدايي دارد، خودم را در جريان تمام هر چه در مذاکرات مي گذشت قرار دادم. .... تو ليور هم که بود با جرارد و تورس يکم به مشکل خورد ولي حل شد! ... استاد حالا بد شده بنيتز بين بازيکناش فرقي نميذاره و از همشون يکسان تعريف ميکنه. ... اينکه بنيتز به درد رئال ميخوره يه بحثه اينکه بگي طرف نميتونه بفهمه که سطح ...

آدرس : کليک کنيد
it's just a game after all

4 روز پيش ... احتمال استفاده بنيتز از رونالدو به عنوان مهاجم نوک باعث شايعه جدايي بنزما از مادريد شده. ... پاسخ شما : توپچي عزيز ارتور ويدال هافبک دفاعي مطلق و تخصصي نيس. .... به ترکيب اوليه تيم خيلي سخته و ممکنه تنش ها و تفرقه هايي در تيم بروز کنه ... من خودم به ونگر کاملا اعتقاد دارم ولي اگه بخواد با همين اوضاع و با همين ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتس: رونالدو از من تقاضاي غيرمعقول نداشته

رافا بنيتس در واکنش به شايعات اخير در مورد تقاضاي بازيکناني چون رونالدو و بيل از ... نظراتشان در مورد بهتر کردن اوضاع را پرسيدم و به همراه تيم فني خودم، از آنها نهايت استفاده را براي پيشرفت تيم خواهيم برد. ... در تيم من بايد تعادل خوبي بين دفاع و حمله وجود داشته باشد و بازيکنان بايد به بازي ... به روز شده در: ?? تير ???? - ??:?? ...

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: کفاشيان جانشينش را در مصاحبه با کيهان ورزشي اعلام کرد ...

9 ساعت قبل ... او با اين جمله كه «بله من او را به فوتبال آورده‌ام» پاسخ كوتاه و محكمي به اين سوال داده است. ... به اين ترتيب در زمان بروز مشكلات رييس كه اهالي ورزش همه او را به نام «استاد برگزاري مجامع» مي‌شناسند، با ... در ذهن خودم بوده كه او گزينه خوبي براي فدراسيون خواهد بود. ..... ??:?? عصبانيت رونالدو از بنيتز در تمرينات رئال !

آدرس : کليک کنيد
اختلافي بين ما و سازمان ليگ وجود ندارد | از قهرماني خواستم خودش را نشان ...

1 روز پيش ... رييس کميته داوران در پاسخ به اين پرسش که آقاي پرداخت نشدن دستمزد داوران به دليل اختلاف بين کميته داوران و ... برمي گردد، به هر حال سعي مي کنيم در همين کلاس هاي دو روزه خيلي از مسائل مهم و به روز داوري را مطرح کنيم. ... حيدري: شايعه قهر من از استقلال صحت ندارد ... بي احترامي رونالدو به بنيتس به خاطر يک گل مردود ...

آدرس : کليک کنيد
ورزشي - بولتن نيوز

بنيتس: دوست دارم بازيکنانم مانند رونالدو باشند. پاسخ سرمربي رئال به شايعه اختلافش با cr7. بنيتس: دوست دارم ... در شهر خودم غريبه بودم! حقيقي: مي خواستم ...

آدرس : کليک کنيد
کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو

کانون هوادران رونالدو - کانون هواداران رونالدو - اخبار و فيلم ها و تصاوير مربوط به ... اين بازيکن 30 ساله که حالا به جنبه فيزيکي و آمادگي جسماني‌اش خيلي اهميت مي‌دهد، از اين حيث روز به روز بهتر و آماده‌تر نشان مي‌دهد. ... خودم مي‌دانم که بايد تمامش کنم. ... در حقيقت بنيتز به راموس گفته است که در مقابل شايعات به او کاملا اطمينان دارد و روي  ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ عجيب ده خيا به باشگاه:مي آيم به شرطي که کاسياس برود | مادريد ...

رونالدو:در مورد من اخبار دروغ منتشر نکنيد / از بودن در برنابئو راضي هستم .... بسته شد و ديگر هيچ کس تصميم به بروز رساني آن نگرفت ؛ پس از وب سايت رئال مادريدي ها ... ستاره بايد شانس خودش را براي پيوستن به باشگاه کم رنگ تر از هميشه ببيند. اين بازيکن جوان در پاسخ به شايعه حضورش در تيم اذعان کرد:مي آيم اما يک شرط دارد و آن ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتز: وقتي در والنسيا بودم، رونالدو را مي خواستيم؛ خريد کردن حالا ...

هنگامي که متوجه شدم او برنامه جدايي دارد، خودم را در جريان تمام هر چه در مذاکرات مي گذشت قرار دادم. .... تو ليور هم که بود با جرارد و تورس يکم به مشکل خورد ولي حل شد! ... استاد حالا بد شده بنيتز بين بازيکناش فرقي نميذاره و از همشون يکسان تعريف ميکنه. ... اينکه بنيتز به درد رئال ميخوره يه بحثه اينکه بگي طرف نميتونه بفهمه که سطح ...

آدرس : کليک کنيد
it's just a game after all

4 روز پيش ... احتمال استفاده بنيتز از رونالدو به عنوان مهاجم نوک باعث شايعه جدايي بنزما از مادريد شده. ... پاسخ شما : توپچي عزيز ارتور ويدال هافبک دفاعي مطلق و تخصصي نيس. .... به ترکيب اوليه تيم خيلي سخته و ممکنه تنش ها و تفرقه هايي در تيم بروز کنه ... من خودم به ونگر کاملا اعتقاد دارم ولي اگه بخواد با همين اوضاع و با همين ...

آدرس : کليک کنيد
بنيتس: رونالدو از من تقاضاي غيرمعقول نداشته

رافا بنيتس در واکنش به شايعات اخير در مورد تقاضاي بازيکناني چون رونالدو و بيل از ... نظراتشان در مورد بهتر کردن اوضاع را پرسيدم و به همراه تيم فني خودم، از آنها نهايت استفاده را براي پيشرفت تيم خواهيم برد. ... در تيم من بايد تعادل خوبي بين دفاع و حمله وجود داشته باشد و بازيکنان بايد به بازي ... به روز شده در: ?? تير ???? - ??:?? ...

آدرس : کليک کنيد



پاسخ بنيتز به شايعه بروز بين خودش و رونالدو
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 239
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 344
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,294
  • بازدید ماه : 1,294
  • بازدید سال : 19,069
  • بازدید کلی : 182,068