loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 74 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف ... - کلينتون

20 ساعت قبل ... ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد · پرينت; ايميل ... معروف گفت مشکلت با کواچ را حل مي‌کنم اما خبري از او نشد.

آدرس : کليک کنيد
ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد ...

21 ساعت قبل ... واليبال ايران: فرهاد ظريف گفت: شما که مي‌خواستيد بيرونم کنيد، چرا التماس کرديد برگردم؟ معروف گفت مشکلت با کواچ را حل مي‌کنم اما خبري از او ...

آدرس : کليک کنيد
اخبار تيم ملي مردان - واليبال ايران

ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد ... واليبال ايران: فرهاد ظريف گفت: شما که مي‌خواستيد بيرونم کنيد، چرا التماس کرديد برگردم؟

آدرس : کليک کنيد
قابل توجه علاقمندان به شرکت در مسابقات واليبال ساحلي قهرماني کشور

1 روز پيش ... ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد · استاد ... در شهر اروميه برگزارميگردد وهزينه ثبت نام هر تيم ??????? ريال ميباشد ...

آدرس : کليک کنيد
عليزاده واليبال

16 ژانويه 2014 ... فولاد اورميه هم بعد از يک سال تيم داري در ليگ برتر واليبال از ليگ کنار کشيد .... ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد ...

آدرس : کليک کنيد
IRAN VOLLEYBALL @vivavolleyball_ir Instagram photos | Websta ...

4 GRID 3 GRID LIST ... هدف اين پست به هيچ عنوان مقايسه کردن ليبرو هاي تيم با هم نيست ! .... فرهاد ظريف، ليبروي تيم ملي واليبال پس از اينکه در دوران سرمربيگري خوليو ... به احتمال فراوان بعد از عيد سعيد فطر، ظريف در نشستي خبري اين آکادمي را ..... قرارداد معروف با اعلام مسوولان باشگاه زنيت کازان در روز 28 دسامبر ???? نهايي شد  ...

آدرس : کليک کنيد
حرکت لشگر رسانه اي براي حمله به دبيرکل فدراسيون ... - شبکه خبر

17 مارس 2015 ... اين گروه رسانه اي که هرگز کارنامه کي روش در تيم ملي را از بعد فني مرور ... انتشار ليست هاي 50 يا 35 نفره تيم ملي و خط خوردن اغلب آنها پس از دو هفته ... دليل اصلي نشست خبري امروز اعلام اسامي بازيکنان تيم ملي براي بازي با شيلي و سوئد است. ... هم معرفي شود اما من در طول آن جلسه از صحبت‌هايي که شنيدم شوکه شدم.

آدرس : کليک کنيد
عادل غلامي:دوست دارم مادرم ، همسرم و خواهرم هم از روي سکوها تيم ملي واليبال را

23 ژوئن 2015 ... عادل غلامي يکي از بهترين هاي تيم پرستاره واليبال ايران از روزهاي موفق ... واقعا من شوکه شده بودم. ... اما وقتي وارد سالن شدم آنقدر انرژي ها مثبت بود که يک دفعه اي انرژي ام از ?? ... سعيد معروف هم گلايه هايي را کرد که نشان مي دهد ملي پوشان هنوز از سال ... اختصاصي/ شکسته شدن سکوت فرهاد ظريف بعد از خط خوردن از تيم ملي ...

آدرس : کليک کنيد
ظريف:جلو آمدم اما آنها بهترين ليبروي جهان را نمي‌خواهند - خبرنو - خبرخون

... دست نزد و براي جام جهاني بار ديگر دعوت مي شوم اما بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم. ... شخصا چند بار با خوش خبر، سرپرست تيم ملي تماس گرفتم؛ او به من گفت بعد از ... حتي با سعيد معروف که تاثيرگذاري زيادي روي کواچ دارد، صحبت هايي را انجام دادم تا جلسه اي مشترک با کواچ بگذاريم اما نمي دانم چرا ديگر خبري از سعيد هم نشد.

آدرس : کليک کنيد
اشکان دژاگه

مسئولان تيم العربي از انتخاب زولا به عنوان سرمربي خودشان خبر دادند. ... نام اشکان دژاگه در آخرين ليست تيم ملي که توسط کروش اعلام شده ديده نمي شود. ... از خداحافظي نکونام شوکه شدم». جمعه 14 فروردين 1394 - 14:02:06. دژاگه هم دلش براي کروش تنگ شد ... راننده متوجه نشد،کودکي که زير نيسان خوابيده بود،له شد · کلاهبرداري اينترنتي ...

آدرس : کليک کنيد
سردار آزمون و آرزوي بهترين بازيکن جهان شدن - آفتاب

4 سپتامبر 2014 ... اعلام ليست نهايي تيم ملي براي حضور در جام جهاني ???? برزيل و نفرات خط خورده غيرقابل ... آزمون همه را شوکه کرد و خيلي ها مي گفتند نبايد اين بازيکنان از تيم ملي کنار گذاشته ... بعد از آن در ?? سالگي به سپاهان که يکي از معروف ترين تيم هاي ايران است پيوستم و تبديل به جوان ترين بازيکن ليگ برتر کشورم شدم.

آدرس : کليک کنيد
رهبري خطاب به ظريف: چرا سر «کري» داد مي‌زني؟/ ماجراي تدفين دست‌خط ...

13 فوريه 2015 ... رسانه‌هاي خبري هر يک به فراخور وابستگي جناحي خود، خبرهايي را .... قرارداد منعقده بين بنده به عنوان مسئول اين پروژه، کتابخانه ملي ايران و ... و آيا شايسته است ‌بعد از اين همه سال همکاري و سرمايه‌گذاري، کار به اين شکل روي خروجي برود؟ ... خود اعلام کرده ايد که حضور در جبهه ها واجب نبوده و شما هم به همين علت جبهه نرفته ايد.

آدرس : کليک کنيد
کي‌روش: ديگر نمي‌شود ادامه داد - امروز و فردا

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اعتقاد دارد ديدار با دو تيم شيلي و سوئد بازي ... در نشست خبري خود در فدراسيون فوتبال گفت: دليل اصلي اين نشست اعلام اسامي ... کنيم؛ چرا که بعد از آن مسابقات ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا شروع مي‌شود. ... او ادامه داد: در طول آن جلسه به خاطر صحبت‌هايي که از دبيرکل فدراسيون شنيدم شوکه شدم.

آدرس : کليک کنيد
تير 9? - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

22 جولاي 2014 ... ستاره فوتبال رئال مادريد و تيم ملي پرتغال گفت: مي‌خواهم 6، 7 سال ... با خانواده ام در 16 - 17 سالگي به رويايم رسيدم و فوتباليست حرفه اي شدم . ... در هر صورت طبق اعلام باشگاه رئال مادريد کريستيانو رونالدو با مبلغ .... اميدوارم در تورنمنت‌هاي بعدي هم به همين منوال ادامه دهيم. ... ظريف: دوست داشتيم روي سکو برويم اما نشد ...

آدرس : کليک کنيد
روايت آسمان‌خراش از هکرها و کُري‌‌‌خواني‌هاي علي کريمي حدادي: کامراني با ...

6 جولاي 2015 ... ملي پوش بسکتبال گفت: کامراني با گفتن يک کلمه بسکتبال ايران و حتي خودش را زير سوال برد. ... در 18 سالگي که دستش آسيب ديد مي‌گويد خيلي‌ها اعلام کردند او ديگر نمي‌تواند ... اين اولين بار بود که براي من اين اتفاق افتاده بود و شوکه شدم. .... و قرار شد پس از بررسي اطلاع دهند اما باز هم يک ماه هيچ خبري از آنها نشد.

آدرس : کليک کنيد
تيم ملي، از دايي تا مايلي کهن - پايگاه خبري تحليلي فردا | Farda News

جالب اينکه وقتي خود او هم در اين زمينه مورد پرسش قرار گرفت مدعي شد اسنادي دارد ... مايلي کهن دوشنبه شب و در حالي که انتخابش افکار عمومي را شوکه کرده بود خواب از ... او تا پايان ليگ روي نيمکت سايپا خواهد نشست و بعد از آن کار با تيم ملي را آغاز خواهد کرد. ... که بي‌صبرانه منتظر چراغ سبز سرمربي تيم ملي بودند نيز در نظر نگرفت.

آدرس : کليک کنيد
ظريف:جلو آمدم اما آنها بهترين ليبروي جهان را نمي‌خواهند - خبرنو - خبرخون

... دست نزد و براي جام جهاني بار ديگر دعوت مي شوم اما بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم. ... شخصا چند بار با خوش خبر، سرپرست تيم ملي تماس گرفتم؛ او به من گفت بعد از ... حتي با سعيد معروف که تاثيرگذاري زيادي روي کواچ دارد، صحبت هايي را انجام دادم تا جلسه اي مشترک با کواچ بگذاريم اما نمي دانم چرا ديگر خبري از سعيد هم نشد.

آدرس : کليک کنيد
اشکان دژاگه

مسئولان تيم العربي از انتخاب زولا به عنوان سرمربي خودشان خبر دادند. ... نام اشکان دژاگه در آخرين ليست تيم ملي که توسط کروش اعلام شده ديده نمي شود. ... از خداحافظي نکونام شوکه شدم». جمعه 14 فروردين 1394 - 14:02:06. دژاگه هم دلش براي کروش تنگ شد ... راننده متوجه نشد،کودکي که زير نيسان خوابيده بود،له شد · کلاهبرداري اينترنتي ...

آدرس : کليک کنيد
سردار آزمون و آرزوي بهترين بازيکن جهان شدن - آفتاب

4 سپتامبر 2014 ... اعلام ليست نهايي تيم ملي براي حضور در جام جهاني ???? برزيل و نفرات خط خورده غيرقابل ... آزمون همه را شوکه کرد و خيلي ها مي گفتند نبايد اين بازيکنان از تيم ملي کنار گذاشته ... بعد از آن در ?? سالگي به سپاهان که يکي از معروف ترين تيم هاي ايران است پيوستم و تبديل به جوان ترين بازيکن ليگ برتر کشورم شدم.

آدرس : کليک کنيد
رهبري خطاب به ظريف: چرا سر «کري» داد مي‌زني؟/ ماجراي تدفين دست‌خط ...

13 فوريه 2015 ... رسانه‌هاي خبري هر يک به فراخور وابستگي جناحي خود، خبرهايي را .... قرارداد منعقده بين بنده به عنوان مسئول اين پروژه، کتابخانه ملي ايران و ... و آيا شايسته است ‌بعد از اين همه سال همکاري و سرمايه‌گذاري، کار به اين شکل روي خروجي برود؟ ... خود اعلام کرده ايد که حضور در جبهه ها واجب نبوده و شما هم به همين علت جبهه نرفته ايد.

آدرس : کليک کنيد
کي‌روش: ديگر نمي‌شود ادامه داد - امروز و فردا

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران اعتقاد دارد ديدار با دو تيم شيلي و سوئد بازي ... در نشست خبري خود در فدراسيون فوتبال گفت: دليل اصلي اين نشست اعلام اسامي ... کنيم؛ چرا که بعد از آن مسابقات ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا شروع مي‌شود. ... او ادامه داد: در طول آن جلسه به خاطر صحبت‌هايي که از دبيرکل فدراسيون شنيدم شوکه شدم.

آدرس : کليک کنيد
تير 9? - فقط پرسپوليس و رئال مادريد

22 جولاي 2014 ... ستاره فوتبال رئال مادريد و تيم ملي پرتغال گفت: مي‌خواهم 6، 7 سال ... با خانواده ام در 16 - 17 سالگي به رويايم رسيدم و فوتباليست حرفه اي شدم . ... در هر صورت طبق اعلام باشگاه رئال مادريد کريستيانو رونالدو با مبلغ .... اميدوارم در تورنمنت‌هاي بعدي هم به همين منوال ادامه دهيم. ... ظريف: دوست داشتيم روي سکو برويم اما نشد ...

آدرس : کليک کنيد
روايت آسمان‌خراش از هکرها و کُري‌‌‌خواني‌هاي علي کريمي حدادي: کامراني با ...

6 جولاي 2015 ... ملي پوش بسکتبال گفت: کامراني با گفتن يک کلمه بسکتبال ايران و حتي خودش را زير سوال برد. ... در 18 سالگي که دستش آسيب ديد مي‌گويد خيلي‌ها اعلام کردند او ديگر نمي‌تواند ... اين اولين بار بود که براي من اين اتفاق افتاده بود و شوکه شدم. .... و قرار شد پس از بررسي اطلاع دهند اما باز هم يک ماه هيچ خبري از آنها نشد.

آدرس : کليک کنيد
تيم ملي، از دايي تا مايلي کهن - پايگاه خبري تحليلي فردا | Farda News

جالب اينکه وقتي خود او هم در اين زمينه مورد پرسش قرار گرفت مدعي شد اسنادي دارد ... مايلي کهن دوشنبه شب و در حالي که انتخابش افکار عمومي را شوکه کرده بود خواب از ... او تا پايان ليگ روي نيمکت سايپا خواهد نشست و بعد از آن کار با تيم ملي را آغاز خواهد کرد. ... که بي‌صبرانه منتظر چراغ سبز سرمربي تيم ملي بودند نيز در نظر نگرفت.

آدرس : کليک کنيد



ظريف: بعد از اعلام ليست تيم ملي شوکه شدم/ خبري از معروف هم نشد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 172
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,032
  • بازدید ماه : 1,032
  • بازدید سال : 18,807
  • بازدید کلی : 181,806