loading...
گوگل مکس
افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده وردپرس

افزونه ربات نویسنده خودکار حرفه ای وردپرس اتوماتیک


در این پست با یک افزونه بسیار جالب به نام ربات نویسنده وردپرس در خدمت شما هستیم.این افزونه مطالب را فید سایت ها می گیرد و با گذاشتم کپی رایت و منبع در سایت شما ارسال می کند.با این افزونه می توانید همیشه سایت های خود را به روز و آپ نگه دارید.این افزونه مناسب همه سایت ها هست بخصوص سایت های خبری و تفریحی.این افزونه قادر هست روزانه چند صد مطلب در سایت های شما ارسال کند بدون اینکه ۱ دقیقه از وقت خود را برای آپ کردن سایت ها بگذارید.برای دیدن قابلیت های این افزونه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

افزونه ربات نویسنده وردپرس


برخی از سایت های بزرگ که از این افزونه استفاده می کنند.


افزونه ربات نویسنده وردپرس


 

برخی از ویژگی های این افزونه:

  • ارسال مطالب در کوتاه ترین زمان
  • محیط فارسی و کاربر پسند
  • دسته بندی مطالب ارسالی و ایجاد تصویر شاخص
  • صرفه جویی در وقت شما
  • ارسال مطالب نامحدود
  • و…

این افزونه کاملا فارسی سازی شده و بصورت نامحدود می تواند مطالب برای سایت شما ارسال کند و باعث پیشرفت سایت های شما شود.همچنین می توانید با این افزونه بدون هیچ هزینه اضافی یک سایت خبری راه بیندازید و شاهد پیشرفت روزانه باشید.


قیمت این افزونه فقط ۹۰۰۰ هزار تومان می باشد.با یک بار خرید می توانید در چندین سایت و به صورت نامحدود استفاده کنید.


همراه با فایل فارسی راهنمای نصب و استفاده


برای خرید کلیک کنید.

بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده خواهد شد.

admin بازدید : 93 پنجشنبه 01 مرداد 1394 نظرات (0)
دوستت دارم

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : دوستت دارم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




پيامک دوستت دارم | ســه عـلـي ســه

اس ام اس هاي قشنگ و زيباي عاشقانه و جملات شيک دوستت دارم ... من اين دوست داشتن را بيشتر از هر چيز در اين دنيا دوست دارم … . . . احتياجي به تسبيح نيست ،

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دوستت دارم - بيتوته

اس ام اس عاشقانه دوستت دارم فريدون مشيري اس ام اس دوستت دارم,خيال پردازي,قطرات باران, قلب مهربان,زيباترين غروب,اس ام اس,sms,اس ام اس عاشقانه جديد,اس ام اس خفن.

آدرس : کليک کنيد
اس ام اس دوستت دارم

دوستت دارم…و…..و …. شايد کمي بيشتر از آن. •. اس ام اس دوستت دارم. sms doset darm. •. انديشه ات را با که ميپروراني ؟ خوش به حالش … اما مرا همين بس که. “دوستت دارم”.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم | عاشقانه ها

تو اين فکر بودم که با هر بهونه يه بار آسمون‌و بيارم تو خونه حواسم نبود که به تو فکر کردن خود آسمونه خود آسمونه. مشاهده ادامه مطلب · باد باران جنون دوست داشتن دوستت دارم ...

آدرس : کليک کنيد
دوست دارم يواشـکي

از من نپرس چقدر دوستت دارم. ا?نجا در قلب من حد و مرزيبراي حضور تو ن?ست. خواستنت تمام شدني ن?ست. خواستني تر م?شوي هر لحظه. “ تو ” تکرار نمے شوي . ا?ن منم که دلبسته تر م? شوم. اگر عشق ، عشق باشد.

آدرس : کليک کنيد
Dooset Daram دوستت دارم - YouTube

Jan 1, 2012 ... DoOset DaRam ( DooSet DaRam ) By: Fereydoun - A Nice Iranian Love and Heart Broken Song... رانه زيباي دوست دارم يکي‌ از آهنگ‌هاي عاشقانه ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم - Wiktionary

دوستت دارم. Definition from Wiktionary, the free dictionary. Jump to: navigation ... Phrase[edit]. دوستت دارم • (d?stat dâram). I love you · I like you. Retrieved from ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم | I Love U

تمام ترانه هايم ترنم ياد توست و تمام نفسهايم خلاصه در نفسهاي توست.اي زلال تر از باران و پاکتر از آيينه به وجود پر مهر تو مي بالم و تو را آن گونه که مي خواهي دوست دارم.

آدرس : کليک کنيد
Doset Daram - دوست دارم - YouTube

Sep 17, 2010 ... Doset Daram (Dooset Daram) is one of the greatest Persian song about love and broken heart, one of the best Farsi song. ترانه زيباي دوست ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم به نجابت باران قسم

دوستت دارم به نجابت باران قسم - ? به يادت هستم بي هيچ بهانه اي، شايد دوست داشتن همين باشد.

آدرس : کليک کنيد
انه دوستت دارم ...عاشق

تاريخ : شنبه يکم تير ???? | 20:17 | نويسنده : سلمان. سرخ ميشوي وقتي ميشنوي دوستت دارم . . . زرد ميشوم وقتي ميشنوم دوستش داري. . . چهارشنبه سوري به راه انداختيم .

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم هاي يه عاشق

دوستت دارم هاي يه عاشق - هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر هوا عشق زمين مال من است ...... - دوستت دارم هاي يه عاشق.

آدرس : کليک کنيد
شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم

شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم - گلچيني از شعر کلاسيک؛ نو ؛ و ترانه - شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم.

آدرس : کليک کنيد
هنوزهم دوستت دارم...

دارد ناز تورا ميکشد... دختري که از غرور. خورشيد هم به گرد پايش نميرسد... +من برگشتم. شنبه دوم فروردين 1393 16:3 |- بهار -| CM's. من دارم سعى مى کنم همرنگ جماعت شوم

آدرس : کليک کنيد
براي آنکه دوستش دارم

براي آنکه دوستش دارم - ... به من بياموز چگونه دوست نداشته باشم کسي‌ را که دوستم ندارد؟ مرا درياب مادر ! خالي‌ِ لحظه‌هايِ من پر از اندوهي ژرف است که مرا به نبودن نزديک و ...

آدرس : کليک کنيد
تنهايي هاي من

تنهايي هاي من -

آدرس : کليک کنيد
Doset Daram - دوست دارم - YouTube

Sep 17, 2010 ... Doset Daram (Dooset Daram) is one of the greatest Persian song about love and broken heart, one of the best Farsi song. ترانه زيباي دوست ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم به نجابت باران قسم

دوستت دارم به نجابت باران قسم - ? به يادت هستم بي هيچ بهانه اي، شايد دوست داشتن همين باشد.

آدرس : کليک کنيد
انه دوستت دارم ...عاشق

تاريخ : شنبه يکم تير ???? | 20:17 | نويسنده : سلمان. سرخ ميشوي وقتي ميشنوي دوستت دارم . . . زرد ميشوم وقتي ميشنوم دوستش داري. . . چهارشنبه سوري به راه انداختيم .

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم هاي يه عاشق

دوستت دارم هاي يه عاشق - هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر هوا عشق زمين مال من است ...... - دوستت دارم هاي يه عاشق.

آدرس : کليک کنيد
شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم

شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم - گلچيني از شعر کلاسيک؛ نو ؛ و ترانه - شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم.

آدرس : کليک کنيد
هنوزهم دوستت دارم...

دارد ناز تورا ميکشد... دختري که از غرور. خورشيد هم به گرد پايش نميرسد... +من برگشتم. شنبه دوم فروردين 1393 16:3 |- بهار -| CM's. من دارم سعى مى کنم همرنگ جماعت شوم

آدرس : کليک کنيد
براي آنکه دوستش دارم

براي آنکه دوستش دارم - ... به من بياموز چگونه دوست نداشته باشم کسي‌ را که دوستم ندارد؟ مرا درياب مادر ! خالي‌ِ لحظه‌هايِ من پر از اندوهي ژرف است که مرا به نبودن نزديک و ...

آدرس : کليک کنيد
تنهايي هاي من

تنهايي هاي من -

آدرس : کليک کنيد
Doset Daram - دوست دارم - YouTube

Sep 17, 2010 ... Doset Daram (Dooset Daram) is one of the greatest Persian song about love and broken heart, one of the best Farsi song. ترانه زيباي دوست ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم به نجابت باران قسم

دوستت دارم به نجابت باران قسم - ? به يادت هستم بي هيچ بهانه اي، شايد دوست داشتن همين باشد.

آدرس : کليک کنيد
انه دوستت دارم ...عاشق

تاريخ : شنبه يکم تير ???? | 20:17 | نويسنده : سلمان. سرخ ميشوي وقتي ميشنوي دوستت دارم . . . زرد ميشوم وقتي ميشنوم دوستش داري. . . چهارشنبه سوري به راه انداختيم .

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم هاي يه عاشق

دوستت دارم هاي يه عاشق - هر کجا هستم باشم آسمان مال من است پنجره فکر هوا عشق زمين مال من است ...... - دوستت دارم هاي يه عاشق.

آدرس : کليک کنيد
شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم

شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم - گلچيني از شعر کلاسيک؛ نو ؛ و ترانه - شعرهــايي که خيلي دوستــــ دارم.

آدرس : کليک کنيد
هنوزهم دوستت دارم...

دارد ناز تورا ميکشد... دختري که از غرور. خورشيد هم به گرد پايش نميرسد... +من برگشتم. شنبه دوم فروردين 1393 16:3 |- بهار -| CM's. من دارم سعى مى کنم همرنگ جماعت شوم

آدرس : کليک کنيد
براي آنکه دوستش دارم

براي آنکه دوستش دارم - ... به من بياموز چگونه دوست نداشته باشم کسي‌ را که دوستم ندارد؟ مرا درياب مادر ! خالي‌ِ لحظه‌هايِ من پر از اندوهي ژرف است که مرا به نبودن نزديک و ...

آدرس : کليک کنيد
تنهايي هاي من

تنهايي هاي من -

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم جانم Profiles | Facebook

View the profiles of people named دوستت دارم جانم on Facebook. Join Facebook to connect with دوستت دارم جانم and others you may know. Facebook gives...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم جديد گروه سون با نام دوست دارم

19 آگوست 2013 ... دانلود آلبوم جديد , فوق العاده زيبا و شنيدني گروه سون با نام دوست دارم با بالاترين کيفيت ترانه : عليرضا پيروزي، امير قنادي، کيارش پوزشي و ...

آدرس : کليک کنيد
Quote by گروس عبدالملکيان: “گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم ...

گروس عبدالملکيان — 'گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم !فضاي اتاق براي پرواز کافي نبود'

آدرس : کليک کنيد
تقديم به او که نميداند دوستش دارم

اين بار کمي از خودم مينويسم . . . خسته ام…از تـــــو نوشتن…! کمي از خود مي نويسم. اين “منم” که،. دوستت دارم... + تاريخ سه شنبه دوم مهر 1392ساعت 11:12 نويسنده Honey  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد سامان جليلي به نام تو رو دوست دارم

21 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم موزيک : سامان جليلي - ترانه : عاطفه حبيبي - تنظيم ، ميکس و مستر : حامد برادران.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد سياوش قمصري به نام دوست دارم

10 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد و بسيار شاد سياوش قمصري به نام دوست دارم ترانه و موزيک : سياوش قمصري - تنظيم : علي ديباج - ميکس و مستر : سعيد انصار.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم

همه اينا را کنار توياد گرفتم گل نازم. دوستت دارم ي نهايت. ممنونم بخاطر همه چيز. تو تمام گرفتارها و ناراحتي ها.هرجا مشکلي برام پيش مياد.هرجا گير ميفتم و نه راه پس دارم  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ سامان جليلي و حامد برادران به نام تورو دوست دارم

21 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و حامد برادران به نام تورو دوست دارمDownload New Song By Saman Jalili And Hamed Baradaran Called Toro Doost ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم جانم Profiles | Facebook

View the profiles of people named دوستت دارم جانم on Facebook. Join Facebook to connect with دوستت دارم جانم and others you may know. Facebook gives...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم جديد گروه سون با نام دوست دارم

19 آگوست 2013 ... دانلود آلبوم جديد , فوق العاده زيبا و شنيدني گروه سون با نام دوست دارم با بالاترين کيفيت ترانه : عليرضا پيروزي، امير قنادي، کيارش پوزشي و ...

آدرس : کليک کنيد
Quote by گروس عبدالملکيان: “گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم ...

گروس عبدالملکيان — 'گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم !فضاي اتاق براي پرواز کافي نبود'

آدرس : کليک کنيد
تقديم به او که نميداند دوستش دارم

اين بار کمي از خودم مينويسم . . . خسته ام…از تـــــو نوشتن…! کمي از خود مي نويسم. اين “منم” که،. دوستت دارم... + تاريخ سه شنبه دوم مهر 1392ساعت 11:12 نويسنده Honey  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد سامان جليلي به نام تو رو دوست دارم

21 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم موزيک : سامان جليلي - ترانه : عاطفه حبيبي - تنظيم ، ميکس و مستر : حامد برادران.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد سياوش قمصري به نام دوست دارم

10 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد و بسيار شاد سياوش قمصري به نام دوست دارم ترانه و موزيک : سياوش قمصري - تنظيم : علي ديباج - ميکس و مستر : سعيد انصار.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم

همه اينا را کنار توياد گرفتم گل نازم. دوستت دارم ي نهايت. ممنونم بخاطر همه چيز. تو تمام گرفتارها و ناراحتي ها.هرجا مشکلي برام پيش مياد.هرجا گير ميفتم و نه راه پس دارم  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ سامان جليلي و حامد برادران به نام تورو دوست دارم

21 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و حامد برادران به نام تورو دوست دارمDownload New Song By Saman Jalili And Hamed Baradaran Called Toro Doost ...

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم جانم Profiles | Facebook

View the profiles of people named دوستت دارم جانم on Facebook. Join Facebook to connect with دوستت دارم جانم and others you may know. Facebook gives...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آلبوم جديد گروه سون با نام دوست دارم

19 آگوست 2013 ... دانلود آلبوم جديد , فوق العاده زيبا و شنيدني گروه سون با نام دوست دارم با بالاترين کيفيت ترانه : عليرضا پيروزي، امير قنادي، کيارش پوزشي و ...

آدرس : کليک کنيد
Quote by گروس عبدالملکيان: “گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم ...

گروس عبدالملکيان — 'گفتي دوستت دارم و من به خيابان رفتم !فضاي اتاق براي پرواز کافي نبود'

آدرس : کليک کنيد
تقديم به او که نميداند دوستش دارم

اين بار کمي از خودم مينويسم . . . خسته ام…از تـــــو نوشتن…! کمي از خود مي نويسم. اين “منم” که،. دوستت دارم... + تاريخ سه شنبه دوم مهر 1392ساعت 11:12 نويسنده Honey  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد سامان جليلي به نام تو رو دوست دارم

21 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و حامد برادران به نام تو رو دوست دارم موزيک : سامان جليلي - ترانه : عاطفه حبيبي - تنظيم ، ميکس و مستر : حامد برادران.

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ جديد سياوش قمصري به نام دوست دارم

10 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد و بسيار شاد سياوش قمصري به نام دوست دارم ترانه و موزيک : سياوش قمصري - تنظيم : علي ديباج - ميکس و مستر : سعيد انصار.

آدرس : کليک کنيد
دوستت دارم

همه اينا را کنار توياد گرفتم گل نازم. دوستت دارم ي نهايت. ممنونم بخاطر همه چيز. تو تمام گرفتارها و ناراحتي ها.هرجا مشکلي برام پيش مياد.هرجا گير ميفتم و نه راه پس دارم  ...

آدرس : کليک کنيد
دانلود آهنگ سامان جليلي و حامد برادران به نام تورو دوست دارم

21 ژوئن 2015 ... دانلود آهنگ جديد سامان جليلي و حامد برادران به نام تورو دوست دارمDownload New Song By Saman Jalili And Hamed Baradaran Called Toro Doost ...

آدرس : کليک کنيد



دوستت دارم
برچسب ها دوستت دارم ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 637
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 173
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 1,706
  • بازدید سال : 19,481
  • بازدید کلی : 182,480